آموزش فتوشاپ در ۳۰ ساعت همراه با پشتیبانی متمرکز در کافه آرتک

آموزش فتوشاپ در ۳۰ ساعت همراه با پشتیبانی متمرکز در کافه آرتک

آموزش فتوشاپ در ۳۰ ساعت همراه با پشتیبانی متمرکز در کافه آرتک

مدل کودک: استفاده از فتوشاپ می تواند دلیلهای زیادی داشته باشید که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، فتوشاپ در زندگی همه ما جریان دارد. از فتوشاپ می توانید برای سرگرمی یا عملکرد بهتر در کسب و کارهای خود استفاده کنید. یقیناً شما نیز زمینه های بسیاری را می شناسید که فتوشاپ در آن نقش اصلی را ایفا می کند و می توانید کاملاً به آن اعتماد داشته باشید. کافه آرتک بعنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی، آموزش گرافیک و فتوشاپ را همراه با یک متخصص مجرب و از سطح مقدماتی تا پیشرفته در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از فتوشاپ می تواند دلیلهای زیادی داشته باشید که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت. شما می توانید با کسب مهارت در هر کدام از آنها، دلیلهای لازم برای کسب درآمد زیادی پیدا کنید.
طراحی لوگو و آیکون های حرفه ای برای شبکه های اجتماعی با دوره آموزش فتوشاپ می توانید از فتوشاپ بهره برده و آیکون های ویژه شبکه های اجتماعی را ایجاد کنید. افزونه های بسیار جالبی دراین زمینه وجود دارد که با کمک فتوشاپ می توانید آنها را به اجرا درآورید. مشتریان شما در حقیقت کاربران اینستاگرام یا شبکه های دیگر هستند که قصد طراحی لوگو یا آیکون مخصوص به خودشان را دارند. شما می توانید سفارش های آنها را در سطح ساده یا پیچیده دریافت کرده و روی آنها کار کنید. با افزایش سابقه کاری شما، یقیناً کارفرماها و افراد بیشتری علاقه به همکاری با شما خواهند داشت. می توانید از پس زمینه های خلاقانه و آیکون هایی با طرح های منحصربه فرد بهره برده و کاربران مختلف را تحت تأثیر مهارت خود قرار دهید. بخش دیگر کاربرد فتوشاپ، در حوزه تبلیغات و بازاریابی است. می توانید لوگوهای خودرا همراه با متون برای وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی ساخته و از آنها برای نمایش بیشتر خود و جذب مخاطب بهره می برید. تبلیغات در این عصر اهمیت فوق العاده بالایی دارد و اگر بتوانید با استفاده از آموزش فتوشاپ حرفه ای، به این مهارت دست پیدا کنید، خواهید دید که همه چیز بسیار عالی جلو رفته و به درآمد بسیار بیشتری از شغل های ثابت دست پیدا خواهید کرد. می توانید تصاویر خودرا بهینه سازی کرده و با بهره گیری از فتوشاپ، آنها را متناسب با شبکه های اجتماعی مختلف طراحی کنید تا به انتشار درآیند. تولید تصاویر استوک برای وبلاگ شما می توانید از الگوها و پس زمینه های مختلف بهره برده و از ابزارهای کمکی نیز بهره ببرید. وقتی که کار با فتوشاپ را از طریق آموزش گرافیک کافه آرتک فرا گرفتید، می توانید از ابزارهای جانبی مانند لایت روم و ایلاستریتور هم بهره برده و طرح های خودرا زیباتر کنید. فتوشاپ این امکان را به شما داده است که الگوها و موتیف های مختلفی را برای خود به وجود آورده و از آنها برای پس زمینه وبلاگ یا حتی کارت ویزیت خود هم استفاده کنید. یک زمینه دیگر برای فعالیت در زمینه فتوشاپ، توجه به تصاویر استوک و سفارشی سازی کردن آنها است. شما بسادگی می توانید برای وبلاگ خود یا مشتریان خود این تصاویر را ساخته و در اختیارشان گذارید.
از آن جایی که نمی توانید از تصاویر مشابه با دیگران استفاده کنید، بهتر است که خودتان به این مهارت رسیده و این مدل تصاویر را برای وبلاگ خود یا مشتریان ایجاد کنید. این روند ساده تر از بقیه فعالیت ها است و می توانید از برش تصاویر و اضافه کردن پوشش های رنگی در قالب لایه، استوک های اختصاصی خودتان را ایجاد کنید. شفافیت تصاویر خودرا کاهش خواهید داد و می توانید آنها را مجاز به استفاده در وبلاگ های مختلف کنید. ایجاد اصلاح در تصاویر و ادیت آنها، زمینه کاری دیگری است که البته برای سرگرمی و دلیلهای شخصی هم می توانید به سراغش بروید. این مهارت به شما کمک می نماید که نقص تصاویر را برطرف کرده و آنها را سفارشی سازی کنید. مشتریان بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که به دنبال چنین خدماتی هستند و یقیناً زمینه های کاری متنوعی در اختیار شما خواهد بود. تولید تصاویر سورئال با فتوشاپ فتوشاپ ابزارهای لازم را برای ایجاد تصاویر سورئال در اختیار شما قرار داده است و می تواند یک تصویر ساده را به جذابیت بالا تبدیل کنید. می توانید از این تصاویر در روزنامه نگاری یا انتشار تصاویر کاریکاتوری هم بهره ببرید. اگر به هنر سه بعدی علاقمند هستید، فتوشاپ حرف های زیادی برای گفتن دارد. ممکنست که این برنامه بهترین گزینه شما نباشد، اما بواسطه افکت های سه بعدی محبوبی که در اختیار شما می گذارد، می توانید در حد نیاز خود از آنها بهره برده و در قالب لایه های معمولی با آنها کار کنید. می توانید از لایه های ویژه هم بهره برده و از آنها روی متون یا اشکال سه بعدی استفاده کنید. با بهره گیری از فتوشاپ می توانید انیمیشن هایی را قلب گیف ساخته و از آنها در برنامه های آموزشی خود برای ایجاد انیمیشن های خنده دار استفاده کنید.
تولید انیمیشن های حرفه ای در فتوشاپ می توانید از آموزش فتوشاپ کافه آرتک بهره برده و با بهره گیری از تصاویر یا حتی ویدیو های خود، گیف های حرفه ای تولید کنید. همین طور می توانید تمامی فریم ها را ویرایش کرده و از جلوه های ویژه در آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که حتی می توانید از تصاویر تولیدی خود در فتوشاپ در سطح وب نیز استفاده کنید. عکسهایی که توسط فتوشاپ ادیت نمی شوند، به طور معمول دارای سایز بزرگی هستند و می توانند سایت شما را کند کنند. همین مورد با اضافه شدن جلوه های گرافیکی زیاد به عکس، بیشتر حس خواهد شد و باید به دنبال یک راهکار باشید. با آموزش گرافیک کافه آرتک که در قالب فوتوفن در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید تصاویر خودرا در فتوشاپ بهینه سازی کرده و آنها را دقیقاً برای انتشار در وب ذخیره سازی کنید. در این شرایط می توانید تصاویر چند کیلوبایتی دریافت کنید که صدمه ای به سرعت سایت شما نیز وارد نمی نماید. اگر یک سایت فروشگاهی دارید، می توانید از مهارت های فتوشاپ خود بهره برده و تصاویر محصولات خودرا ادیت کنید. می توانید پس زمینه سفید به آنها اضافه کرده و آنها را به آسانی تنظیم کنید. می توانید نقوص تصاویر را حذف کرده و تعدادی از نواحی آنرا شارپ کنید. این کارها در دوره فوتوفن به شما آموزش داده خواهد شد و بدون مشکل می توانید چنین کارهایی را انجام دهید. فراموش نکنید که کسب مهارت بیشتر، سبب می شود که کیفیت کار شما بیشتر شود. بدین سبب پس از دوره آموزش فتوشاپ کافه آرتک، می توانید تمرینات مدرس دوره را دنبال کرده و به تسلط کامل دست پیدا کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~