ویژگی های یک رپورتاژ خوب

ویژگی های یک رپورتاژ خوب

ویژگی های یک رپورتاژ خوب

یکی از اصول مهم در نگارش رپورتاژ آگهی، استفاده از متنی روان و گیرا می باشد تا بتوانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهید.

رپورتاژ آگهی در واقع یک خبر تبلیغاتی بصورت گزارش، مصاحبه و … می باشد که حوزه کاری و محصولات سایت شما را به مخاطبان معرفی می کند و بدین ترتیب مخاطبان را به استفاده از خدمات یا محصولات شما تشویق می نماید، اما برای آنکه بهترین نتیجه را از این روش تبلیغاتی داشته باشید پیشنهاد ما این است که از سایت های معتبر و فعال رپورتاژ بگیرید و حتی الامکان مرتبط با حوزه ی کاری شما باشد تا بهترین نتیجه حاصل شود. لینک بگیر دات کام مرجعی مطمئن از وب سایت های فعال ایرانی می باشد که خدمات رپورتاژآگهی در ۲۵۰ سایت معتبر و فعال را ارائه می دهد، و هم چنین دسته بندی در حوزه های مختلف را دارد که شما می توانید مرتبط ترین پکیج رپورتاژ با حوزه ی کاری خود را انتخاب نمایید تا بهترین نتیجه برای سایت و کسب و کارتان حاصل گردد.

برای تهیه رپورتاژآگهی برای سایت های نوپا توجه داشته باشید که ویژگی های یک رپورتاژآگهی خوب آن است که به گونه ای بسیار صادقانه خدمات یا محصول شما را معرفی کند و محتوای آن یونیک باشد یعنی یک محتوای جدید و منحصربفرد بوده و از سایت ها و مطالب دیگر کپی نشده باشد، هم چنین متن رپورتاژ نباید خیلی کوتاه و یا خیلی طولانی باشد، بعلاوه آن که یک عنوان و تیتر مناسب و جذاب و خاص داشته باشد.

 

در ادامه به برخی از اصول صحیح نگارش رپورتاژ آگهی اشاره خواهیم کرد:

۱- رعایت اصول صحیح  سئو: در نوشتن متن رپورتاژ باید به تمام اصول سئو، اصول نگارشی و املاء صحیح کلمات و شیوه به کار بردن آن ها توجه نمایید و کلمات کلیدی مدنظر خود را به درستی در متن استفاده نمایید.

۲- استفاده از عنوان و مقدمه جذاب برای مخاطب : توجه داشته باشید که اولین چیزی که مخاطب آن را می بیند، عنوان و مقدمه رپرتاژ شما می باشد و اگر این بخش از محتوای شما به اندازه ی کافی جذاب و گیرا نباشد، خوانندگان به ادامه محتوا علاقه مند نشده و متن شما را دنبال نخواهند کرد.

۳- روان بودن محتوا : یکی از اصول مهم در نگارش رپورتاژ آگهی، استفاده از متنی روان و گیرا می باشد تا بتوانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهید.

۴- نگارش خبری متن : توجه داشته باشید که رپورتاژ یک محتوای تبلیغاتی صرف نبوده و باید اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. لذا بایستی به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته به گونه ای که نشان دهد چگونه محصول یا خدمات شما می تواند نیازهای کاربران و مخاطبان را برطرف نماید.

۵- استفاده از سرتیتر و هدینگ مناسب : در نوشتن رپرتاژ از سرتیترهای مناسب استفاده کنید تا مخاطب هنگام خواندن رپورتاژ شما با عناوین اصلی آشنا شود.

۶- استفاده از کلمات کلیدی و لینک دادن به سایتتان : دقت نمایید که کلمات کلیدی مدنظرتان را در متن قرار دهید اما توجه کنید که حداکثر از پنج لینک در رپورتاژآگهی خود استفاده کنید، زیرا تعداد بالای لینک در متن باعث کاهش اعتبار و ارزش لینک ها می شود.

۷- تعداد کلمات متن رپورتاژ : توجه داشته باشید که در نوشتن متن رپورتاژ آگهی از زیاده گویی بپرهیزید، و البته متن شما نباید خیلی کوتاه هم باشد، بهتر است که تعداد کلمات متن رپرتاژ بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه باشد.

برای آشنایی با ویژگی های رپورتاژ آگهی مناسب این مطلب را نیز بخوانید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~