امضاء تفاهمنامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان

امضاء تفاهمنامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان

امضاء تفاهمنامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با انجمن صنفی خدمات مسافرتی گیلان

به گزارش مدل کودک در سومین روز از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ (هفتم دی)، مرکز گردشگری علمی -فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی دومین تفاهمنامه خویش را با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان گیلان امضاء کرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، این تفاهمنامه به امضاء رحیم یعقوب زاده – رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران – و احمد مطلبی – رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان گیلان – رسید.
یعقوب زاده درباره این تفاهمنامه توضیح داد: یکی از راهکاری توسعه گردشگری در ایران این است که هم افزایی بین تمام بخش ها باید بیشتر باشد؛ حالا چه در بخش خصوص و چه دولتی. بر همین مبنا تصمیم گرفتیم از ظرفیت های آژانس های مسافرتی استفاده نماییم و در این راستا به سراغ اتحادیه آژانش داران هر استان رفتیم؛ چون که وقتی پای اتحادیه به میان می آید، بطور قطع همکاری کنترل شده تر، با هزینه کمتر و به شکل گسترده تر خواهد بود. ازاین رو اردوهایی باکیفیت بهتر در حوزه گردشگری برای دانشگاهیان شامل استادان، نخبگان، دانشجویان و اعضاء جهاد دانشگاهی برگزار می نماییم.
او اضافه کرد: امروز به شکل پایلوت نخستین تفاهمنامه را با رئیس اتحادیه آژانش داران استان گیلان منعقد کردیم و یکی دو ماه زمان می گذاریم تا نتایج این همکاری را بررسی نماییم و سپس با انجمن های صنفی تک تک استان ها تفاهمنامه داشته باشیم. با این کار تسهیلات خوبی در زمینه گردشگری برای دانشگاهیان فراهم می نماییم و با رویکرد فرهنگی تر اردوهایی را برای آنها می توانیم برگزار نماییم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~