Laqirace نخستین بازی بلاکچینی Drive to earn دنیا

Laqirace نخستین بازی بلاکچینی Drive to earn دنیا

Laqirace نخستین بازی بلاکچینی Drive to earn دنیا

به گزارش مدل کودک مدیر شرکت TOBTC Trading اظهار داشت: تیم Laqira Protocol توانسته از نخستین بازی Drive to Earn با نام Laqirace بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) رونمایی کند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، سینا اسیوند گفت: شرکت TOBTC Trading بعد از چندین سال تجربه موفق در بازارهای مالی ( فارکس از سال ۲۰۰۹) و مارکت کریپتو کارنسی از سال ۲۰۱۶، بتازگی پروژه قدرتمند Laqira Protocol را راه اندازی کرده است. در این بازی ها کاربران می توانند با بهره گیری از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) جهت خریدوفروش، بوسیله گزینه های سفارشی سازی درون بازی با سایر کاربران به معامله بپردازند.
وی اضافه کرد: پروژه لاکی را پروتکل در زمینه ی متاورس فعالیت دارد و به زودی NFT Marketplace آن نیز راه اندازی خواهد شد. علاوه بر مارکت پلیس، بازی بلاکچینی لاکیریس و چندین رویداد در رابطه با بازی در برنامه های این پروژه آورده شده است. هیجان انگیزترین بخش این برنامه ها مربوط به یک بازی متاورسی Open world بوده که جزییات آن در هفته های آتی منتشر خواهد شد.
مدیر شرکت TOBTC Tradingادامه داد: بر طبق گفته های فاندر این پروژه با همکاری یکی از بهترین شرکت های بازی سازی و سرمایه گذاری ۸.۵ میلیون دلاری، موفق به ساخت، توسعه و رونمایی نخستین بازی Drive to earn دنیا در بستر شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) شده است.
مشخصات بازی LAQIRACE
وی اشاره کرد: این بازی شامل بخش های متنوعی مانند رقابت های سریع، لیگ های آنلاین و مسابقات آفلاین بصورت مرحله ای در دو حالت مسابقه و میدان مبارزه است. بخش مسابقه بصورت پیست مسابقه برای رقبای آفلاین با هوش مصنوعی طراحی شده است. از طرف دیگر، برای کاربران آنلاین، هم مسیر مسابقه قابل کنترل بوده و هم امکان سبقت از سایر رقبا با بهره گیری از پاورآپ های مختلف بازی برقرار است.
اوسیوند اضافه کرد: هنگام انجام بازی بصورت آفلاین، این هوش مصنوعی است که بر طبق شرایط بازی و مرحله ای که بازیکن در آن قرار دارد، کنترل را در سطوح مختلف در دست دارد. در حالت میدان بازی، بازیکنان اهتمام در حمله به سایر رقبا و صیانت از خود در مقابل ضد حملات با بهره گیری از پاورآپ های بازی را دارند. هر دو بخش آفلاین و آنلاین بازی از الگوهای گیم پلی یکسانی برخوردار می باشند که در آن بازیکنان و مکانیک کنترلی کاراکترهای بازی و ارتباط آنها با هسته بازی تغییر پیدا می کند.
NFT های درون بازی
مدیر شرکت TOBTC Trading افزود: از آیتم هایNFT درون بازی می توان به مواردی مانند تغییر ساختار اتومبیل ها، ظاهر کاراکترها و حتی UI(رابط کاربری) بازیکنان اشاره نمود. نوع اتومبیل انتخاب شده می تواند بر روی رابط کاربری بازیکن نیز تأثیرگذار باشد.

وی افزود: علاوه بر این، بازیکنان می توانند با پرداخت توکن LQR لذت بازی را دو چندان کرده و فضای مطلوب تری از گیم پلی آن برای خود ایجاد کنند که بیشترین تغییر به وجود آمده شامل تعامل کاربر با دیگر کاربران آنلاین داخل بازی خواهد بود. دیگر خاصیت برجسته ی بازی Laqirace، حجم پایین آن در مقایسه با محتوای ارائه شده داخل آنست که نسبت به بازی هایی با سطح کیفی و محتوای مشابه یک سرو گردن بالاتر است.
اولین بازی Drive to Earn سه بعدی
اسیوند بعنوان فاندر پروژه Laqira Protocol درباره مشخصات کلی بازی اشاره کرد: «درواقع بازی لاکیریس بعنوان نخستین بازی Drive to Earn دنیا بصورت سه بعدی ارائه خواهد شد که دارای فازهای مختلفی مانند فروش ماشین، کاراکترهای بازی و همین طور جایگاه های تبلیغات درون بازی و غیره بصورت NFT در مارکتپلیس پروژه Laqira Protocol قابل معامله بوده که امکان کسب درآمد را برای تمام بازیکنان این بازی Play to earn فراهم می آورد.
وی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، بازی Laqirace در فاز اول قابل اجرا بر روی تمام گوشیهای هوشمند (ios و اندروید) خواهد بود. در فازهای بعدی نیز برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی نیز ارائه می شود.»
شمارش معکوس تا راه اندازی بازی لاکیریس (Laqirace)
مدیر شرکت TOBTC Tradingادامه داد: بازی بلاکچینی لاکیریس (Laqirace)، آخرین پروژه ی تیم قدرتمند لاکی را پروتکل در زمینه ی بازی سازی نبوده و پس ازآن برنامه ی تولید و توسعه بازی متاورسی جدیدی با خاصیت های نامحدود را در نظر دارند که در نوع خود منحصربه فرد بوده و به بازیکنان امکان خریدوفروش زمینهای بازی بصورت NFT و توسعه کسب وکار و علاقه مندی های خودرا خواهد داد که جزییات این بازی متاورسی به زودی منتشر خواهد شد.
وی اظهار داشت: برمبنای پیش بینی های کارشناسان، پروژه Laqira Protocol با بهره بردن از بهترین متخصصان در حوزه توسعه بازی های بلاکچینی، مارکت پلیسNFT که در نوع خود با چند خاصیت منحصر به فرد نسبت به رقیبان خود ارائه خواهد شد و بازی های متاورسی Open world، در صدر بهترین پروژه های بازی سازی دنیا قرار خواهد گرفت.
اسیوند افزود: آدرس شبکه های مجازی و سایت اطلاع رسانی این بازی https: //laqira.io، https: //twitter.com/LaqiraProtocol، https: //t.me/LaqiraProtocol است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~