بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری

مدل کودک: مدیریت و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی درمورد کیفیت خودرو و لزوم جلب رضایت مردم، اطلاعیه ای صادر کردند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، مدیریت و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در مورد کیفیت خودرو و لزوم جلب رضایت مردم، اطلاعیه ای صادر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:
بر کسی پوشیده نیست در دورانی که صنعت کشور بخصوص خودروسازی آماج حمله ها و تحریم های ظالمانه قرار داشت، تنها حامی و پشتیبان تولید و صنعت خودرو، رهبر معظم انقلاب بوده اند و همواره فرمایشات و رهنمودهای ایشان راهگشای استمرار تولید و تداوم بخش حرکت چرخ صنعت بوده است. ما صنعتگران، کارکنان و کارگران صنعت خودروی کشور و در گروه صنعتی ایران خودرو، به پشتوانه این حمایت ها نهایت تلاش و کوشش خویش را به کار گرفتیم تا در بین سیل عظیم مشکلات و محدودیت ها ضمن حفظ جریان تولید، مانع توقف فعالیتهای واحدهای تولیدی و پاسخگوی نیازهای هم میهنان باشیم.
پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و رهنمودهایی که در مورد ضرورت توجه به کیفیت و جلب رضایت مشتریان ایراد فرمودند، گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تأثر و تأسف از اینکه باوجود همه تلاش ها، توفیق کافی در جلب رضایت مردم به وجود نیامده و باعث تکدر خاطر رهبر فرزانه انقلاب شده است، متعهد می شود با بازبینی در راهبردها و نگاههای اجرایی در جهت تحقق منویات معظم له و رضایت خاطر مردم از محصولات خود، تلاشی جهادی را بیشتر از پیش سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.
امید آن داریم در راه بهبود کیفیت و کسب رضایت مندی کامل مردم که در میانه راه آن هستیم، مثل همیشه از حمایت ها و رهنمودهای معظم له بهره مند باشیم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~