فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا از پنج شنبه

فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا از پنج شنبه

فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا از پنج شنبه

به گزارش مدل کودک در جهت عمل به تعهدات سه شنبه های سایپایی از فردا و به مدت دو روز فروش فوق العاده ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا شروع می شود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از سایپا، گروه خودروسازی سایپا، هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خویش را با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی انجام می دهد، بنابراین متقاضیان محصولات این مجموعه از روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۸ بامداد و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا، اقدام نمایند.
در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودرو های کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX۲ رینگ فولادی، سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M۱۵ عرضه می شود.
متقاضیان با رفتن به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرایند قرعه کشی قرار گیرند. لیست انتخاب شدگان نهایی از راه سایت فروش اینترنتی ظرف یک روز بعد از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام نمایند. بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ۹۰ روزه است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~