معاون وزیر جهاد كشاورزی: ۹۲۷۱ میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شد

معاون وزیر جهاد كشاورزی: ۹۲۷۱ میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شد

معاون وزیر جهاد كشاورزی: ۹۲۷۱ میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام نمود: از آغاز فصل برداشت تابحال بالغ بر ۱.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده که ۹ هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ «سید سعید راد» با تاکید بر این که ارزش یک و نیم میلیون تن گندم خریداری شده، بالغ بر ۱۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: مابقی مطالبات کشاورزان هم طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن اشاره به این که سال جاری، قیمت تضمینی خرید هر کیلوگرم گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، اظهار نمود: در جهت پشتیبانی از تولید داخل و تشویق گندمکاران به کشت بیشتر، قیمت خرید تضمینی این محصول راهبُردی نسبت به سال قبل دو برابر شده است.
راد با اشاره به اینکه با عنایت به افزایش قیمت و اجرای طرح کشت قراردادی خرید تضمینی گندم، انتظار می رود میزان تولید این محصول راهبردی امسال افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: البته شرایط آب وهوایی کشور و میزان بارش ها، با عنایت به این که بیشتر گندم کشت شده در کشور از نوع دیم است، در میزان تولید تأثیرگذار خواهد بود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن اشاره به این که تابحال خرید تضمینی گندم در استانهای خوزستان، کرمان، ایلام، فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شروع شده و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: استان خوزستان با خرید حدود ۹۰۰ هزار تن گندم، پیشتاز تحویل این محصول راهبُردی در کشور است.
وی، همینطور از خرید تضمینی یک محصول راهبردی دیگر اطلاع داد و تصریح کرد: از آغاز سالجاری تاکنون، نزدیک به ۱۰۰ هزار تن دانه ی روغنی کلزا با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان و به ارزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از کلزا کاران خریداری شده است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~