وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس درحال اصلاح است

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس درحال اصلاح است

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس درحال اصلاح است

به گزارش مدل کودک وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس درحال اصلاح است که در صورت اصلاح ۴۰۰ هزار کارگر ساختمانی جدید بیمه می شوند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، حجت الله عبدالملکی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار نمود: قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس درحال اصلاح است که در صورت اصلاح آن بیمه ۴۰۰ هزار کارگر ساختمانی جدید بیمه می شوند.
وی بیان کرد: راه اندازی یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل تخصیص یافته که تا حالا ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و بقیه افراد نیز بعد از ثبت نام مشمول این طرح خواهند شد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اعلان اینکه تا حالا حقوق و مستمری بازنشستگان در وضعیت مطلوب پرداخت شده است، اظهار داشت: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشور حدود ۷۰ درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است که این پرداختی ها سر موقع انجام می شود.
عبدالملکی همین طور با اشاره به انجام خدمات برای مددجویان بهزیستی اضافه کرد: تا حالا ۱۰۰ میلیاردریال به استان اردبیل جهت تهیه ۲۰۰ تخت جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی اختصاص داده شده و علاوه بر این یک هزار و ۷۰۰ متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش قرار می گیرند.
وی در ادامه نسبت به راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی قول مساعد داد و خواهان حل مسئله استقرار نمایندگی ادارات در شهرستان تازه تأسیس انگوت شد.
وی همین طور خواهان رفع اشکال سرمایه گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی شد و اضافه کرد: راه اندازی این دو واحد صنعتی باید تا دو هفته آتی تعیین تکلیف شود و در ارزیابی مجدد اگر بهر دلیلی اجرای این دو طرح تأیید نشود، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید طرح هایی را جایگزین این دو طرح کرده و باهمان میزان اشتغال تا دو ماه آتی طرح جدید شروع شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~