وزارت نفت خبر داد: افزایش بیشتر از ۶۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی

وزارت نفت خبر داد: افزایش بیشتر از ۶۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی

وزارت نفت خبر داد: افزایش بیشتر از ۶۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی

به گزارش مدل کودک وزارت نفت از افزایش بیشتر از ۶۰ درصدی وصول درآمدهای نفتی در فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت نفت، «علی فروزنده» مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اظهار نمود: با تلاش وزارت نفت و برخلاف شایعات و گزاره های مطرح شده در فضای عمومی جامعه، وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی در دو ماه نخست سال جاری افزایش خیره کننده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مقایسه عملکرد وصول درآمدهای حاصل از صادرات نفت، میعانات گازی، گاز طبیعی، فرآورده های نفتی، محصولات پتروشیمی در دو ماه سال جاری نسبت به سال گذشته نشان داده است وصول درآمدهای ارزی در فروردین ماه و اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بیشتر از ۶۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد: برای نمونه درآمدهای پتروشیمی که به سامانه نیما واریز شده در دو ماه نخست سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار بود که در دو ماه سال جاری به ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است.

فروزنده اظهار داشت: درآمدهای وصولی بر مبنای قانون و مفاد بودجه در اختیار سازمان های مسئول برای مصارف متعدد کشور قرار گرفته است.
منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~