عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت با جدیت در تامین معیشت و پوشش بیمه ای مردم حرکت می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت با جدیت در تامین معیشت و پوشش بیمه ای مردم حرکت می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت با جدیت در تامین معیشت و پوشش بیمه ای مردم حرکت می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دولت سیزدهم با جدیت و با اجرای برنامه های مختلف، در تامین معیشت و پوشش بیمه ای مردم حرکت می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از خبرگزاری ایرنا، «علی آقامحمدی» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه سران اجلاس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: دولت درصدد است تا بوسیله صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون روستایی را بیمه کند.
وی اضافه کرد: از ۱۶ سال قبل طرح بیمه روستانی شکل گرفت این درحالیست که حالا ۲.۵ میلیون نفر عضو این صندوق هستند و این امر نشان میدهد با ایده آل فاصله داریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد: اگر نتوانیم بیمه را فراگیر نماییم، از خدمت به مردم محروم می شویم و نخستین گام این است که به پوشش همگانی بیمه فکر نماییم.
وی با اعلان اینکه ۲۰ درصد جمعیت کشور را روستاییان پوشش می دهند، اظهار داشت: باید طرح بیمه ای یک میلیون نفر را لطمه شناسی و کارگزاران را تشویق نماییم تا پوشش بیم روستاییان را بالا برند.
آقامحمدی با اعلان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی بر بیمه آحاد مردم تاکید نمودند، اظهار داشت: این سیاست ها ابلاغ گردید و باید امر ولی مورد توجه قرار گیرد. همه باید برای اجرای آن تلاش کنند، ضمن این که از تامین اجتماعی گزارش هایی را تهیه کرده ایم که پوشش بیمه ای توسعه می یابد، بدین جهت همه روستاییان زیر پوشش قرار خواهند گرفت.
وی بیان داشت: نباید نهادهای کمکی برای مردم ایجاد کرد بلکه باید مردم را توانمند کرد. فقط یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور داریم که غیر توانمند هستند که باید در بیمه صندوق قرار گیرند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~