اقتصاد دیجیتال بررسی می شود

اقتصاد دیجیتال بررسی می شود

اقتصاد دیجیتال بررسی می شود

به گزارش مدل کودک رییس مرکز کار ایران اظهار داشت: موضوع اقتصاد دیجیتال، بلاک چین، متاورس و فناوری های نوظهور در سلسله نشست های دبیرخانه دائمی متاراد بررسی می شود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مرکز کار ایران، سعید سمیعی در پنل علمی تخصصی متاراد با موضوع تعامل فرهنگی در متاورس با حضور صاحب نظران در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد گفت: دبیرخانه دائمی متاراد هر هفته بصورت منظم پنل های علمی را در مراکز دانشگاهی، علمی، تحقیقاتی و همین طور دستگاهها و سازمان های در رابطه با موضوع متاراد انجام می شود.
دبیر نخستین کنفرانس علمی تخصصی و بین المللی متاراد اضافه کرد: آشنایی با نظرات صاحب نظران، متخصصان، اساتید دانشگاه ها و چارچوب سیاست ها و ماموریت های سازمان از دیگر اهداف برگزاری این جلسه ها است.
وی در این پنل تخصصی، ضمن معرفی اهداف برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و کنفرانس بین المللی متاراد، برنامه های دبیرخانه دائمی متاراد درباب برگزاری پنل های علمی تخصصی متاراد، بررسی علمی و تخصصی موضوعات در رابطه با اقتصاد دیجیتال، بلاک چین و متاورس را بیان کرد.
به گفته سمیعی، مقرر شده است که دومین جلسه ای پنل های پیش کنفرانس متاراد در زمینه علمیه قم و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه اجرا شود.
در این پنل علمی که با ریاست امید عبدالهی مدیرکل رصد، پایش و آینده نگری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، صاحب نظران از دانشگاه و مراکز علمی تحقیقاتی کشور به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه این جلسه علمی تخصصی، اسماعیل حسن زاده مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی قوه قضاییه ضمن برشمردن اهمیت پرداختن به جنبه های مختلف متاورس و فناوری های نوظهور بمنظور پیش گیری از وقوع جرم در کشور از همه دستگاهها و سازمان های مرتبط خواست در اجرای برنامه های متاراد، دبیرخانه این رویداد بین المللی را یاری نمایند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~