افزایش سه برابری مشارکت خیرین در مدرسه سازی

افزایش سه برابری مشارکت خیرین در مدرسه سازی

افزایش سه برابری مشارکت خیرین در مدرسه سازی

به گزارش مدل کودک رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی آگاهی داد و اظهار داشت: با افزایش تعهدات خیرین خوشبختانه سهم تخصیصی دولت هم بیش از سه برابر شده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مهراله رخشانی مهر در مسافرت یک روزه به استان فارس از فضاهای آموزشی شهرستان های استهبان، نی ریز و بختگان بازدید کرد و در جریان روند راه اندازی فضاهای آموزشی این مناطق قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری برای تقویت تعاملات میان مجموعه نوسازی و خیرین مدرسه ساز انجام شده است، از افزایش سه برابری مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی آگاهی داد و اظهار داشت: با افزایش تعهدات خیرین خوشبختانه سهم تخصیصی دولت هم بیش از سه برابر شده است.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام و درحال راه اندازی و چند مدرسه قدیمی و فرسوده در شهرستان نی ریز اظهار نمود: درباب مدارس نیازمند مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی نیز اعتباراتی به این شهرستان تخصیص داده خواهد شد.
وی با تاکید بر این که تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت سازمان نوسازی مدارس قرار دارد، اضافه کرد: این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده تر می شود و روند اجرای پروژه های نیمه تمام سرعت بیشتری خواهند گرفت، که امیدواریم بخشی در مهرماه و تعدادی را نیز تا دهه فجر امسال تحویل دهیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رخشانی مهر با اشاره به شروع طرح ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سراسر کشور، اظهار نمود: نوسازی مدارس استان فارس به سبب وجود تعداد بالای مدارس سنگی و کانکسی در این استان پهناور مسئولیت سنگینی در اجرای این طرح دارد که امیدوار هستم سایر دستگاه های استانی دراین زمینه همکاری مطلوبی داشته باشند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~