مدیركل آموزش و پرورش گلستان عنوان كرد: حذف کامل سند ویرانگر ۲۰۳۰ از مدارس گلستان

مدیركل آموزش و پرورش گلستان عنوان كرد: حذف کامل سند ویرانگر ۲۰۳۰ از مدارس گلستان

مدیركل آموزش و پرورش گلستان عنوان كرد: حذف کامل سند ویرانگر ۲۰۳۰ از مدارس گلستان

به گزارش مدل کودک، گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اعلان اینکه متأسفانه هنوز رگه هایی از سند ویرانگر ۲۰۳۰ در نظام تعلیم و تربیت وجود دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه های ما حذف کامل سند ویرانگر ۲۰۳۰ از بستر تعلیم و تربیت است.
سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان امروز(دوشنبه ۲۴ مرداد) به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر ایسنا با سردبیر و تحریریه این رسانه ملاقات و گفتگو کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار نمود: ماندگاری واقعه عاشورا نشانه نقش مهم اطلاع رسانی است که حضرت زینب(س) بزرگترین پیام رسان واقعه کربلا شناخته می شوند.

«سید رضا نظری» خبرنگاران را چشم تیزبین و دیده بان های خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: در زمان جنگ وقتی دیده بانان کار خویش را به درستی انجام می دادند منجر به پیروزی می شد امروز هم اگر خبرنگاران اطلاعات درست، صحیح و دقیق به دست مردم و مسؤلان برسانند زمینه رشد و توسعه را رقم خواهند زد.
وی ضمن اشاره به جایگاه ویژه رسانه ها در دنیای امروز، بیان نمود: رسانه می تواند به واسطه رساندن اطلاعات دقیق به مردم، امید را در دل مردم زنده کند، مطالبه گری خبرنگار باعث سازندگی مدیر شده و اگر به شکل صحیح صورت گیرد علاوه بر اطلاع رسانی به مردم، عملکرد مدیر ارتقاء یافته و باعث رشد و توسعه خواهد شد.

امیدآفرینی هنر یک خبرنگار خوب است/ «ایسنا» بهترین ابزار برای تزریق امید به معلمان و دانش آموزان
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه امیدآفرینی اشاره نمود و اظهار داشت: امیدآفرینی هنر یک خبرنگار خوب است و رسانه ها در همه حوزه ها می توانند در جهت امیدآفرینی نقش داشته باشند و از نگاه ما «ایسنا» بهترین ابزار برای تزریق روحیه امید به معلمان و دانش آموزان و انعکاس اخبار و اطلاعات آموزش و پرورش است.

نظری با اشاره به اینکه همه فعالیت ها در نظام تعلیم و تربیت پیوست فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: معلم فیزیک و ریاضی هم در کلاس درس خود باید به پیوست فرهنگی توجه داشته باشد و اگر مقرر است معادلات ریاضی را برای دانش آموزان تدریس کند باید به آن پیوست فرهنگی اضافه کند.
وی ضمن اشاره به این که اگر معلمان در خلال تدریس به آیاتی از قرآن کریم استناد کنند تأثیرپذیری بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه های مختلف شامل آموزشی، پرورشی و نظام تعلیم و تربیت اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار دادیم.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه از ساماندهی تمامی معلمان کلاس اول ابتدایی در استان گلستان اطلاع داد و تاکید کرد: با اجرای این طرح تمامی والدین، معلم کلاس اول فرزند خویش را می شناسند و با این کار ارتباط خانواده با مدرسه بیشتر می شود.
نظری با اشاره به اینکه دوره های توانمندسازی کلاس اول ابتدایی با تاکید بر روش های روز جهانی در گلستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره های توانمندسازی ویژه معلمان کلاس اول ابتدایی و با رویکرد قرآنی درحال برگزاری است تا به واسطه این دوره ها، سند ویرانگر ۲۰۳۰ به صورت کامل از آموزش پرورش حذف شود.
وی ضمن اشاره به این که هنوز رگه هایی از سند ۲۰۳۰ در نظام تعلیم و تربیت وجود دارد، اظهار داشت: ضروریست این سند ویرانگر به صورت کامل از بستر آموزش و پرورش برچیده شود و در این خصوص اقدامات مختلفی در دستور کار ما قرار دارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~