آغاز پویش مشق مهربانی برای تهیه نوشت افزار دانش آموز نیازمند به علاوه نحوه واریز کمک ها

آغاز پویش مشق مهربانی برای تهیه نوشت افزار دانش آموز نیازمند به علاوه نحوه واریز کمک ها

آغاز پویش مشق مهربانی برای تهیه نوشت افزار دانش آموز نیازمند به علاوه نحوه واریز کمک ها

به گزارش مدل کودک، معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور از آغاز پویش «مشق مهربانی» در جهت تأمین و تهیه نوشت افزار برای بیشتر از ۳۰۰ هزار دانش آموز زیر پوشش اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، امیرحسین عرب زاده معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور از آغاز پویش «مشق مهربانی» در جهت تأمین و تهیه نوشت افزار دانش آموزان زیر پوشش اطلاع داد و اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس، مشارکت های مردمی خرد و کلان برای تأمین مایحتاج تحصیلی فرزندان زیر پوشش بهزیستی شامل نوشت افزار، البسه، کیف و کفش از راه این پویش جمع آوری می شود.
معاون مشارکت های مردمی، توانمندسازی و موسسات غیردولتی و امور مجلس بهزیستی کشور، افزود: قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به منظور بهره مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی پویش «مشق مهربانی» با شعار #مهر_پایان_ندارد، از یکم تا ۲۰ شهریورماه برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، وی، افزود: مبالغ جمع آوری شده بعد از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیشتر از ۳۰۰ هزار دانش آموز زیر پوشش تخصیص می یابد؛ همینطور ملزومات تحصیلی با رعایت نگاههای دینی و بومی و درنظر گرفتن مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش آموزان تهیه و توزیع می شود.
عرب زاده، در انتها خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران با پیوستن به این پویش می توانند از روش های مختلفی همچون استفاده از کد دستوری #۹*۷*۷۳۳*، #۵*۵*۷۴۱*، شماره کارت ۴۱۰۱۰۳۴۵۴۱۹۰۱۹۰۵ و درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir کمک های خویش را واریز کنند؛ همینطور گزینه «سازمان بهزیستی کشور» در اپلیکیشن های سکه، آپ، همراه کارت، ستاره یک، پی پاد، پاس و ۷۲۴ هم بدین منظور فعال گشته است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~