رئیس اتاق تعاون ایران: خیلی از قوانین بخش تعاون عملیاتی نشده است

رئیس اتاق تعاون ایران: خیلی از قوانین بخش تعاون عملیاتی نشده است

رئیس اتاق تعاون ایران: خیلی از قوانین بخش تعاون عملیاتی نشده است

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه خیلی از قوانین در رابطه با بخش تعاون تابحال اجرا نشده است، اظهار داشت: مجلس قوانین خوبی وضع نموده اما در عمل به صورت کامل توسط دستگاههای اجرایی عملیاتی نشده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از اتاق تعاون ایران، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در نخستین روز از هفته تعاون در مراسم افتتاح نمایشگاه رسم تعاون که با حضور رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همینطور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل برج میلاد برگزار شد، عنوان کرد: ضمن تبریک هفته تعاون به تمام همکاران خود در بخش تعاون، این نمایشگاه معرف آخرین دستاوردهای بخش تعاون است.
وی ضمن اشاره به این که خیلی از احکام و برنامه ها و قوانین در رابطه با بخش تعاون تابحال به مرحله اجرا درنیامد، افزود: مجلس قوانین خوبی وضع نموده است اما در عمل به صورت کامل و شایسته توسط دستگاههای اجرایی عملیاتی نشده است.
رئیس اتاق تعاون ایران ضمن اشاره به دیدگاه مثبت و اعتقاد رئیس جمهور به بخش تعاون اظهار داشت: رئیس جمهور به بخش تعاون و ظرفیت و توانمندی های این بخش اعتقاد و علاقه دارند و به دنبال توسعه و تعالی بخش تعاون هستند.
وی تصریح کرد: ما فعالان اقتصادی و کنشگران باید از این فرصت برای رشد بخش تعاون به نحو احسن استفاده نماییم.
عبداللهی اظهار داشت: امید داریم که سند بخش تعاون که قریب به ۹ سال متوقف مانده است، اجرا شود و مطمئن هستیم که اجرای احکام این سند، می تواند جهشی در بخش تعاون را باعث شود.
وی تصریح کرد: با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری اجرا این سند هستیم که امیدواریم در فرصت استقرار دولت محترم سیزدهم، منتج به نتایج خوب و مبارکی برای بخش تعاون شود و آن اهدافی که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مدنظر داشتند، در این دولت به صورت محسوس و ملموس محقق شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~