رقابت بیش از ۱۶۰ دانش آموز در دانشگاه شریف

رقابت بیش از ۱۶۰ دانش آموز در دانشگاه شریف

رقابت بیش از ۱۶۰ دانش آموز در دانشگاه شریف

مدل کودک: بیش از ۱۶۰ دانش آموز دوره متوسطه از سراسر کشور با حضور در ˮمدرسه تابستانه رستاˮ و شرکت در کارگاهای حوزه های ریاضی، علوم کامپیوتر و فیزیک، با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، “مدرسه تابستانه رستا” ویژه دانش آموزان ورودی پایه دهم تا دوازدهم کل کشور شهریورماه جاری به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور ۱۶۸ دانش آموز انجام شد.
در این مدرسه کارگاه های علمی شامل مباحثی در زمینه های ریاضی، علوم کامپیوتر و فیزیک ارائه شد و در آخر رویداد مسابقه علمی بین شرکت کنندگان انجام شد.
داده کاوی، هوش مصنوعی، الگوریتم، کدگذاری و فشرده سازی، نظریه بازی و مکانیک سیالات از عناوین کارگاه هایی بود که در این سه روز دانش آموزان در آن شرکت کردند و از آن بهره مند شدند.
در این رویداد شرکت کنندگان در قالب گروههای سه نفره به رقابت پرداختند و با هدایت و راهنمایی دانشجویان نخبه که از دانشگاه های بزرگ و برتر کشور به عنوان آموزگار حضور داشتند، به سمت حل مسئله و رسیدن به پاسخ سوق داده شدند.
همین طور امسال تیم تابستانه رستا با ایجاد پلت فرم کاموا شرایطی را فراهم نمود تا با حذف کاغذ شرکت کنندگان بتوانند محتوای خودرا با بهره گیری از این پلت فرم عرضه کنند.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دانش آموزان شرکت کننده در مدرسه تابستانه رستا از بین بیش از هزار دانش آموز انتخاب شده اند که برای حضور در این مدرسه ثبت نام کرده و در آزمون ورودی، امتیاز لازم برای قبولی را کسب کردند. در آزمون ورودی مدرسه تابستانه، انگیزه و کنجکاوی و علاقه دانش آموزان بیش از سواد آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~