حلقه های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی، کمتر وجود دارد

حلقه های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی، کمتر وجود دارد

حلقه های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی، کمتر وجود دارد

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش وپرورش در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا، بیان کرد: متخصصان آموزش وپرورش و نیروی فراجا در امتداد رفتار شناسی نوجوانان، تعامل و هم اندیشی داشته باشند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری روز گذشته در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا در وزارت آموزش وپرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار داشت: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما به طور مستمر ادامه دارد.
وزیر آموزش وپرورش اشاره کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همیشه از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی های زیادی که دارید در امتداد نظم و امنیت به مردم خدمت می کنید.
نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، اشاره کرد: جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره های قبل از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش وپرورش بسیار بالاست.
وزیر آموزش وپرورش اشاره کرد: در زمینه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی، متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.
وی با اشاره به این که باید در جامعه نهاد سازی صورت گیرد، اظهار داشت: حلقه های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد، البته تشکل های َسیاسی فعالیت می نمایند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروههای مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش های ویژه صورت گیرد.
نوری با اشاره به شعارپلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس، اظهار داشت: باید متخصصان آموزش وپرورش و نیروی فراجا در امتداد رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروههای هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان برسند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش وپرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و تقدیر کرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~