وزیر آموزش و پرورش: امروز دشمن به دنبال غیرحضوری کردن آموزش است

وزیر آموزش و پرورش: امروز دشمن به دنبال غیرحضوری کردن آموزش است

وزیر آموزش و پرورش: امروز دشمن به دنبال غیرحضوری کردن آموزش است

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر این که هر ساعتی که دانش آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده اند اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال غیرحضوری کردن آموزش است. دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری در دیدار با دانش آموزان برگزیده و نماینده انجمن های اسلامی دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: محرومیت محدودیت نیست. محرومیت نمی تواند مانع پیشرفت دانش آموزان شود. ما شما را به عنوان حلقه میانی و بچه های گام دوم انقلاب می شناسیم. اطلاعیه ای که تمدن نوین اسلامی را محقق می کنند.
نوری عنوان کرد: آموزش و پرورش، پیشران جامعه دانش بنیان است و امروز انتظار جامعه، برتری شما دانش آموزان در تمام عرصه های داخلی و بین المللی است. همین طور انتظار می رود شما نمایندگان و برگزیدگان دانش آموزی، در مدارس، پیشران گام دوم انقلاب باشید.
وی اظهار داشت: علم و پژوهش و اخلاق و معنویت از شاخصه های دانش آموز پژوهشگر است. امروز علم و پژوهش ما مورد هدف دشمن قرار گرفته و تعطیلی مراکز علمی ما نشان از این امر دارد.
وزیر آموزش وپرورش اظهار داشت: در زمینه های سلول های بنیادین و انرژی های تجدید پذیر و صلح آمیز هسته ای و موشک و پرتاب ماهواره جزو بالاترین کشورهای جهان هستیم. خودکفایی در زمینه گاز را خودمان ایجاد کردیم و امروز به قله های بلند موفقیت رسیده ایم و این امر سبب نگرانی دشمن است.
نوری عنوان کرد: هر ساعتی که دانش آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده اند و امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است. دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است. پس شما نمایندگان دانش آموزی، عوامل موثر برای بیان این حقایق در مدارس هستید.
وی اضافه کرد: پژوهشگر، مدام بدنبال علم آموزی است. امروز شما باید برای دستیابی به هسته علم سختی ها را تحمل کنید و این همان مسیری است که دانشمندان و شهدای دانشمند ما برای سربلندی میهن کشیدند. در هرکاری فقط سواد اسمی یا دغدغه کنکور نداشته باشید، در کنار این امر مراقب عرفان خود باشید و جنبه تربیتی را از خودتان با جریان آتش به اختیاری شروع کنید و در میان مدارس خود نشر دهید.
وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: بی شک آموزش و پرورش، پیشران جامعه دانش بنیان است و آموزش وپرورش نقش بی بدیلی در عوامل پیش برنده تسهیل دانش دارد.
نوری با اشاره به این که تحقیقات بسیاری درباب نقش آفرینی آموزش وپرورش در جوامع مختلف انجام شده که همگی تأثیر دستگاه تعلیم و تربیت را اثبات نموده است، اشاره کرد: برای رسیدن به «ایران قوی» باید به نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده دقت نماییم. هفته آتی دانش بنیان شدن آموزش وپرورش در دستور کار قرار می گیرد. این نظام با بهره گیری از ظرفیت شما در باشگاه های جهانی از نظر علمی و تربیتی و با الگوگیری از شخصیت های برجسته ای همچون مرحوم ابوترابی، شهید بابایی، شهید لشگری و شهید سلیمانی به عنوان معماران تربیتی، شناخته می شود و پس امر تربیتی بر هر امری ارجح است.
وی عنوان کرد: امروز انتظار جامعه، برتری شما دانش آموزان در تمام عرصه های داخلی و بین المللی است. همین طور انتظار می رود شما نمایندگان و برگزیدگان دانش آموزی، در مدارس، به عنوان پرچمداران جریان پیشران انقلاب باشید.
وزیر آموزش وپرورش اظهار داشت: باید دانش آموزان نخبه در عرصه های مختلف بمنظور کمک به ارتقاء و اعتلای سایر دانش آموزان گروههای جهادی را در مدارس شکل و سامان بدهند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است؛ در این جلسه صمیمانه، دانش آموزان نظرات و پیشنهادات خودرا در زمینه های آموزشی و پرورشی مطرح نمودند که وزیر آموزش و پرورش به آنها پاسخ داد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~