وزیر آموزش و پرورش عنوان كرد افتتاح ۲۱۰۰ مجموعه ورزشی تا آخر سال تحصیلی

وزیر آموزش و پرورش عنوان كرد افتتاح ۲۱۰۰ مجموعه ورزشی تا آخر سال تحصیلی

وزیر آموزش و پرورش عنوان كرد افتتاح ۲۱۰۰ مجموعه ورزشی تا آخر سال تحصیلی

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه۲۱۰۰ فضای ورزشی تا آخر سال تحصیلی به بهره برداری می رسد و بدین سان ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی کشور اضافه می شود و امروز هم ۱۰۱۷ مورد آن افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: اعتباراتی از طرف رییس جمهور برای تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام اختصاص یافته است که با احتساب اینها بیش از ۵۰ درصد به فضاهای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری در آیین افتتاح ۱۰۱۷ پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی و شروع چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای که در دبیرستان شهید مهدی پور شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان ما مستعد هستند و اگر بستر استعدادیابی فراهم باشد در تمام رشته های ورزشی و قهرمانی در دنیا سرآمد خواهند شد و ۲۱۰۰ فضای ورزشی تا آخر سال تحصیلی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: رییس جمهور در سفرهای ورزشی بر تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام تاکید داشتند و اعتباراتی برای تکمیل آنها اختصاص یافت که با احتساب اینها بیش از ۵۰ درصد به فضاهای ورزشی افزوده خواهد شد.
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای برنامه استعدادیابی ورزش دانش آموزی اظهار داشت: این برنامه از استان اصفهان شروع شده و دانش آموزان را به سمت رشته هایی که در آن تمایل و استعداد دارند هدایت می نماییم که سریعتر به نتیجه برسند. بعد از آن وزارت ورزش ورود می کند تا آنها را تحت حمایت برای ورزش قهرمانی قرار دهد.
نوری افزود: احیای ورزش باستانی در صبحگاه مدارس و آزادسازی فضاهای ورزشی جهت استفاده دانش آموزان به همراه والدینشان در ایام آخر هفته همچون اقداماتی است که در این عرصه انجام شده و استفاده از فضاهای ورزشی مدارس برای محلات یکی دیگر از اقدامات ما خواهد بود.
وی با اعلان اینکه در تلاشیم قاعده ورزش را گسترش دهیم و از آن سو باید به ورزش قهرمانی هم دقت کنیم، اظهار داشت: امید است در راه پیشرفت ورزش کشور گام بردرایم که نیاز دانش آموزان به این ساحت تربیتی جدی است.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: همکارانم در سراسر کشور به این مساله توجه کامل دارند و با همت آنها ۱۰۱۷ فضای ورزشی آماده شد تا دانش آموزان در درون مدرسه نیز به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به افزوده شدن دومیلیون مترمربع به فضای ورزش کشور اظهار داشت: اقدامات خوبی انجام شده و حتی اضافه شدن یک مکان ورزشی به مجموعه فضای ورزشی کشور، کار ارزشمندی است.
وی ادامه داد: وظیفه ما در کل ورزش کشور این است که باید توجه ویژه به جایگاه ورزش و تربیت بدنی در مدارس و دانش آموزان داشته باشیم.
سجادی با اعلان اینکه اگر بدنبال توسعه پایدار در ورزش و پرورش قهرمانان ورزشی و نسل سالم هستیم باید به دانش آموزان دقت کنیم اظهار داشت: همین دانش آموزان هستند که سرنوشت کشور در آینده به دست آنها رقم خواهد خورد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای ورزش باستانی در صبحگاه مدارس اظهار داشت: ورزش می تواند در تندرستی، غنابخشی به اوقات فراغت و در نهایت ورزش قهرمانی و مدال آوری در زندگی شما دانش آموزان عجین شود و چه بهتر که قسمتی از این فعالیت ها با ورزش های آیینی مانند ورزش زورخانه ای و پهلوانی عجین شده باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~