واریز ۱۱ هزار میلیاردریال به حساب بازنشستگان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان

واریز ۱۱ هزار میلیاردریال به حساب بازنشستگان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان

واریز ۱۱ هزار میلیاردریال به حساب بازنشستگان جدید صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش مدل کودک، معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیاردریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده اند، اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، حمید باقرنژاد در اینباره اظهار داشت: این بیشترین مبلغی است که از زمان تاسیس صندوق تابحال در یک مرحله بابت تسویه سهم الشرکه بازنشستگان به حساب اعضای موسسه واریز می شود.
وی ضمن اشاره به این که مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیتهای اقتصادی موسسه است که به حساب بیشتر از ۳۲ هزار و ۸۶۶ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده اند، واریز می شود، خاطرنشان کرد: سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ هم بعد از برگزاری مجامع شرکت ها و تسهیم سود و بالتبع مجمع عمومی سالیانه موسسه، به حساب این افراد واریز خواهد شد.
معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه با تکیه بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک ماه، اظهار داشت: در جهت حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم الشرکه اعضای این موسسه در سریع ترین زمان ممکن و کمتر از ۱۵ روز بعد از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است در حالیکه قبلا حدود سه ماه طول می کشید.
وی اظهار نمود: این نخستین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته پیش از برقراری حقوق مستمریشان از جانب سازمان بازنشستگی کشوری، دریافت می کنند.
باقرنژاد با بیان این که بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان یک میلیارد و چهل میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: میانگین دریافتی اعضای موسسه هم به حدود ۳۴۰ میلیون ریال رسیده، در حالیکه میانگین واریزی آنها به صندوق در طول دوران خدمت، حدود ۸۶ میلیون ریال بوده است.
وی ضمن اشاره به این که هم اکنون حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان شاغل عضو موسسه هستند، تصریح کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند نسبت به عضویت در موسسه اقدام نمایند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره مند شوند.
عضو هیئت مدیره موسسه اضافه کرد: همینطور اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می توانند با رفتن به دفاتر نمایندگی موسسه در سرتاسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت (استمرار) اقدام نمایند تا همچنان از سودآوری موسسه در سالهای آینده برخوردار شوند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~