مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز كشور خطاب به خیرین: به داد هنرستان های فنی و حرفه ای برسید

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز كشور خطاب به خیرین: به داد هنرستان های فنی و حرفه ای برسید

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز كشور خطاب به خیرین: به داد هنرستان های فنی و حرفه ای برسید

به گزارش مدل کودک، همدان مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: خیرین به داد هنرستان ها برسند چونکه یکی از اشکالات کشور، جوانانی است که به آنها حرفه آموزی نشده است.
محمدرضا جعفری پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در بیست و چهارمین همایش تکریم خیرین مدرسه ساز استان همدان، اظهار داشت: خیرین حمایت خودرا از مدارس قطع نکنند و می توانند در هیات امنای مدارس حضور داشته باشند. مدارس باید تجهیزات مناسب، داشته باشند. علم و دانش بوسیله فناوری های روز به دست می آیند و مدارس باید هوشمند شوند. خیرین می توانند کمک کنند تا دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند بورسیه شوند.
جعفری اشاره کرد: یکی از اشکالات کشور جوانانی است که به آنها حرفه آموزی نشده است. اگر هنرستان ها و بحث کار و دانش تقویت شود، هنرآموزان وارد بازار کار می شوند و مشکلاتشان حل می شود بدین سبب لازم است به داد هنرستان های فنی و حرفه ای برسید.

وی با اعلان اینکه مدرسه ساری مصداق بارز باقیات الصالحات است، مطرح کرد: با حضور خیرین بیش از ۱۵۰ هزار کلاس درس توسط خیرین تولید شده است. ۵۰ درصد کلاس های تحویلی به آموزش وپرورش توسط خیرین ایجاد می شود.
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به این که در سالهای اخیر تعهدات خیرین بالا رفته و مدارس زیادی در کشور تولید شده است، بیان کرد: مشکلاتی از نظر افزایش هزینه ها برای مدرسه سازی به وجود آمده اما اگر خیرین در مناطق روستایی ۳۰ درصد و در مناطق شهری ۵۰ درصد هزینه ها را پرداخت کنند، مابقی توسط دولت پرداخت می شود.
استاندار همدان نیز اظهار داشت: سرشت ایرانیان با نیک اندیشی عجین شده است و خیرینی در کشور داریم که تمام اموال خودرا برای کار خیر هزینه می کنند.
علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: در کشور عزیزمان خیرین زیادی بواسطه سرشت ما ایرانیان داریم. سرشت ایرانیان با نیک اندیشی عجین شده است.
وی اشاره کرد: خیرینی در کشور مانند مرحوم علیپور داریم که تمام اموالشان را وقف کردند. این مرحوم که تاجر فرش بود از کشور آلمان به کشور بازگشت و تمام اموال خودرا در حوزه مدرسه سازی هزینه کرد.

قاسمی فرزاد افزود: ما با تمام وجود به خیرین تعظیم و ادای احترام می نماییم و امیدواریم خداوند بر مال و عمر خیرین، برکت دهد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~