معاون وزیر كار اعلام كرد؛ نوسازی ۴ و هفت دهم هزار هکتار بافت فرسوده در تهران

معاون وزیر كار اعلام كرد؛ نوسازی ۴ و هفت دهم هزار هکتار بافت فرسوده در تهران

معاون وزیر كار اعلام كرد؛ نوسازی ۴ و هفت دهم هزار هکتار بافت فرسوده در تهران

به گزارش مدل کودک، معاون وزیر کار از نوسازی ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در تهران اطلاع داد و اظهار داشت: اساس نامه تعاونی های مسکن محلات تدوین و نهایی شده است و به اعضای این تعاونی ها تسهیلات ارزانقیمت می دهیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران، اظهار نمود: هدف اصلی اجرای این تفاهمنامه مشارکت و هم افزایی در تولید، عرضه مسکن و نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران به مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار با مشارکت تعاونی های مسکن محلات است.
وی با اشاره به اینکه اساس نامه تعاونی های مسکن محلات تدوین و نهایی شده است، اضافه کرد: به اعضای تعاونی های مسکن محلات تسهیلات ارزانقیمت اعطا می شود.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه مشارکت های مردمی تعاون محور در محلات شهر تهران را یکی از اهداف اجتماعی این تفاهمنامه دانست.
مسکنی، بهبود بهره وری زمین از راه تجمیع پلاک های فرسوده و تأمین مسکن با کیفیت در شهر تهران را از دیگر اهداف اجرای این تفاهمنامه عنوان نمود و اظهار داشت: سازمان نوسازی شهر تهران و دفتر تعاونی های توزیعی، کمیته مشترک اجرای این تفاهمنامه را می سازند.
وی تصریح کرد: تشکیل تعاونی های مسکن محلات و معرفی تعاونی های عمرانی و انبوه ساز جهت مشارکت در طرح های احیای بافت های فرسوده برعهده معاونت امور تعاون است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~