وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه شهر تهران

وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه شهر تهران

وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولان حاشیه شهر تهران

به گزارش مدل کودک، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام نسبت به مناسب سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در دیدار یکی از مراکز نگهداری معلولین در حاشیه شهر تهران که در شب یلدا صورت گرفت، تصریح کرد که این بنیاد نسبت به مناسب سازی این مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام می کند.
حمیدرضا علیان زادگان در اینباره توضیح داد: در بازدید از بخش های مختلف همچون واحد توانبخشی، روان شناسی، مددکاری و درمان مقرر شد که واحد مدیریت عمرانی بنیاد ۱۵ خرداد نسبت به مناسب سازی سریع بخش هایی از این مرکز درمانی که احتیاج به بازسازی فوری دارند، اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ضمن اشاره به اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه سلامت اجتماعی اظهار نمود: تابحال طرح های مثبت حرکت ۱ و ۲ با هدف اهدای اقلام توان بخشی مانند ویلچر، واکر، عصا و تشک مواج به معلولین اجرا شده است.
علیان زادگان اضافه کرد: مناسب سازی برخی از پارک های کشور به تجهیزات بازی ویژه معلولین، غربالگری های اسکلتی- حرکتی کودکان جهت جلوگیری از معلولیت کودکان و تأمین کمک هزینه خرید عینک و کاشت حلزون شنوایی در مناطق کم برخوردار همچون دیگر برنامه های بنیاد در این حوزه می باشد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ضمن اشاره به طرح مناسب سازی مسکن معلولان تصریح کرد: مناسب سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی برای معلولین از برنامه های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در چارچوب طرح ملی «مثبت حرکت ۳» در سال آینده است.
گفتنی است، در این دیدار بسته هدیه یلدایی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کارکنان این مرکز اهدا شد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~