وزیر آموزش و پرورش، به سیاه نمایی های دشمن اشاره كرد: معاندان انقلاب القا می کنند جمهوری اسلامی برای زنان کاری نکرد

وزیر آموزش و پرورش، به سیاه نمایی های دشمن اشاره كرد: معاندان انقلاب القا می کنند جمهوری اسلامی برای زنان کاری نکرد

وزیر آموزش و پرورش، به سیاه نمایی های دشمن اشاره كرد: معاندان انقلاب القا می کنند جمهوری اسلامی برای زنان کاری نکرد

به گزارش مدل کودک، مازندران وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به این که دشمن در صدد اینست تا به سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد، اظهار داشت: معاندان انقلاب اسلامی درصدد هستند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، یوسف نوری دیشب در مسجد فاطمیه شهرستان بهشهر، به تبیین جنبه های عمیق شخصیت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه(س) پرداخت.

وی به وجه اشتراک بین شهادت حضرت زهرای مرضیه، یوم الله نهم دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: آن نقطه مشترک را حضرت زهرا برای ما تعیین کرد و آن دفاع از حریم ولایت است.

وزیر آموزش وپرورش دولت سیزدهم، اشاره کرد: بانویی که یکی از القاب وی “مخدره” بود یعنی کسی او را نمی دید و حتی از روبه رو شدن با نابینا پرهیز داشت.

این مسئول کشوری با اشاره به رشادت و ولایت مداری حضورت فاطمه(س) تصریح کرد: بانوی مرضیه(س) روزی که حریم ولایت را در خطر می بیند به مسجد می آید و خطبه می خواند کمااینکه دختر ایشان حضرت زینب کبری(س) نیز یک روز بعد از واقعه عاشورا، راهبری تحول را عهده دار شد.

نوری در همین زمینه افزود: مادر بزرگوار حضرت زهرا نیز همه ثروت و حتی جان خودرا در طبق اخلاص قرار داد و به عنوان علتِ مُحدثه حکومت اسلامی، کوشش کرد یار و یاور پیامبر اسلام باشد.

وی با اعلان اینکه امروز شبکه های امپریالیستی تلاش دارند زنان ما را از این سه منبع فیض یعنی حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب (س) محروم کنند، اظهار داشت: باید واقع نگر باشیم از ۳۰ درصد باسوادی دختران به ۹۹ درصد رسیدیم، آمار زنان شاغل در آموزش وپرورش امروز ۵۴ درصد است و آمار مردان ۴۶ درصد رسید؛ ضمن این که اگر به دانشگاه ها سری بزنیم می بینیم درصد دانشجویان دختر حدود ۵۰ درصد است و این افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است.

وزیر آموزش وپرورش با اشاره به این که دشمن در صدد این است تا به سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد، اظهار داشت: معاندان انقلاب اسلامی درصدد هستند القا کنند جمهوری اسلامی برای زنان هیچ کاری نکرده است.

این مسئول در ادامه به تشکیل حکومت توسط پیامبران اشاره نمود و اضافه کرد: امام راحل با همین نگاه مبادرت به تشکیل حکومت کردند و امروز نیز همان گونه که بنیانگذار نظام اسلامی گفتند حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، وزیر آموزش وپرورش دولت سیزدهم امروز در مراسم خاکسپاری پیکر شهدای گم نام در مرکز مازندران حضور دارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~