وزیر آموزش و پرورش: بازبینی کتب درسی تا سال ۱۴۰۳ به نتیجه می رسد

وزیر آموزش و پرورش: بازبینی کتب درسی تا سال ۱۴۰۳ به نتیجه می رسد

وزیر آموزش و پرورش: بازبینی کتب درسی تا سال ۱۴۰۳ به نتیجه می رسد

به گزارش مدل کودک، از گیلان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: بازبینی کتب درسی شروع شده و تا سال ۱۴۰۳ به نتیجه می رسد.
یوسف نوری امروز( پنجشنبه، ۲۹ دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن اشاره به اثرگذاری تربیتی پایین کتب درسی در نظام آموزشی، اظهار نمود: بازبینی کتب درسی شروع شده و تا سال ۱۴۰۳ به نتیجه می رسد.
وی ضمن اشاره به رصد و شناسایی نارسایی های حوزه آموزش و پرورش و اولویت بندی برنامه ها، اضافه کرد: معلمان نخستین اولویت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستند و باید از نظر کمی و کیفی به تربیت معلم بپردازیم.
وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به لزوم توجه به دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: با حضور رئیس جمهور ۲۳ مصوبه برای تربیت معلم در دانشگاه های فرهنگیان در نظر گرفتیم. در این خصوص جذب اساتید نخبه و خبره در دستور کار قرار دارد.
نوری، به نقش معلمان در تعیین محتوای کتب درسی اشاره نمود و اظهار داشت: نیازمند نقش آفرینی معلمان در طراحی و بازبینی کتب درسی هستیم.
وی ضمن اشاره به ارزشیابی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان برپایه آزمون جامع و حداقل معدل ۱۵ و گزینش و کسب مهارت های شش گانه، تصریح کرد: در تربیت معلم جدی تر عمل خواهیم کرد؛ همینطور توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه های فرهنگیان را دنبال می نماییم.
وزیر آموزش و پرورش خواهان احیای امور تربیتی در نظام آموزشی شد و بیان نمود: بزودی الگوی مدرسه ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را استخراج و پایش خواهیم کرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~