مدیركل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبرداد ایجاد تحول در مدارس شاهد

مدیركل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبرداد ایجاد تحول در مدارس شاهد

مدیركل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبرداد ایجاد تحول در مدارس شاهد

به گزارش مدل کودک، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اقدامات تحولی بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدتی را در دستورکار داریم و در صدد ایجاد تحول در مدارس شاهد می باشیم اظهار داشت: نیازمند یک نگاه، برنامه ویژه و عملیات مهم در مدارس شاهد می باشیم.
زهرا پناهی روا در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های کیفیت بخشی مدارس شاهد اظهار نمود: برای مدارس شاهد و ایثارگران برنامه های زیرساختی بلندمدتی را در دست طراحی داریم؛ یک برنامه راهبردی را برای مدارس شاهد و ایثارگران تنظیم می نماییم و امیدواریم بتوانیم بزودی آنرا به اجرا دربیاوریم.
وی اضافه کرد: اقدامات تحولی بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدتی را در دستورکار داریم و در صدد ایجاد تحول در مدارس شاهد می باشیم. نیازمند یک نگاه، برنامه ویژه و عملیات مهم در مدارس شاهد می باشیم.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در رابطه با درجه بندی مدارس شاهد هم که پیش از این مطرح بوده است اظهار داشت: درجه بندی مدارس شاهد هم در دل همین برنامه ها قرار می گیرند. امید است بتوانیم در آینده نزدیک زیرساخت های لازم را فراهم و برنامه های تحولی را به صورت الگویی در مدارس شاهد اشاعه دهیم.
پناهی روا در رابطه با اجرای طرح پراکنده و روند همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: شاید موارد خاصی در سنوات قبل بوده، اما دیدگاه فعلی هم افزایی با بنیاد شهید است. معتقدیم می توانیم از ظرفیت بنیاد شهید به نفع دانش آموزان در مدارس شاهد و ایثارگر استفاده نماییم. اگر نگاه عمیق تری به مسائل داشته باشیم و نفع دانش آموز را مدنظر داشته باشیم کارهای خوبی را انجام و یک سازوکار مشخص برای روند به رو به جلو خواهیم داشت.
وی همینطور بر تقویت و ادامه مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش دامنه فعالیتهای مربوط در سایر مدارس تاکید و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد الگو سازی و در سایر مدارس و در جامعه نهادینه شود.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: مدارس شاهد بهترین گزینه جهت اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پیشران اجرای سندتحول هستند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~