اهدای بسته لبخند مادری به زوج هایی که فرزند سوم شان سال گذشته و سال جاری متولد شده است

اهدای بسته لبخند مادری به زوج هایی که فرزند سوم شان سال گذشته و سال جاری متولد شده است

اهدای بسته لبخند مادری به زوج هایی که فرزند سوم شان سال گذشته و سال جاری متولد شده است

به گزارش مدل کودک، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با تکیه بر تمرکز جدی بنیاد بر مبحث جوانی جمعیت اظهار داشت: در پویش ملی «لبخند مادری» که از سال قبل به صورت رسمی در سرتاسر کشور شروع شده است به زوج هایی که در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم شان به دنیا آمده، با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمدرضا دهقان افزود: در جهت پشتیبانی از خانواده های مثبت پنج(دارای فرزند سوم و بیشتر) و به منظور کاهش بار مالی خرید پوشک مصرفی، بسته حمایتی پوشک نوزاد هم از مراحل بعدی پویش ملی «لبخند مادری» به همراه بسته های لبخند مادری در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.
دهقان تصریح کرد: محتوای این بسته مکمل شامل پوشک های پارچه ای با طراحی جدید به همراه پدهای بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب های با کیفیت است.
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در رابطه با محتویات بسته های لبخند مادری هم توضیح داد: این بسته ها شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدودا دو سالگی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰ میلیون ریال است.
وی با تکیه بر تمرکز جدی بنیاد ۱۵ خرداد بر مبحث جوانی جمعیت اظهار داشت: در پویش ملی «لبخند مادری» هم که از سال قبل به صورت رسمی در سرتاسر کشور شروع شده است به زوج هایی که در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم شان به دنیا آمده، با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می شود.
دهقان خاطرنشان کرد: طرح با ۵ هزار بسته شروع شده است و هر ساله افزایش خواهد یافت.
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در انتها تصریح کرد: علاقه مندان و نیکوکاران برای مشارکت در پویش ملی «لبخند مادری» می توانند کد ۴۲#*۷۸۰* را شماره گیری کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~