آصفری تشریح كرد جزئیات آخرین جلسه کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان

آصفری تشریح كرد جزئیات آخرین جلسه کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان

آصفری تشریح كرد جزئیات آخرین جلسه کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان

به گزارش مدل کودک، یک عضو کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان با تکیه بر ضرورت دقت و جدیت بیشتر دستگاههای امنیتی برای شناسایی عوامل اصلی مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت که هنوز دستگاههای امنیتی نتوانسته اند سرنخ ها و منشاء اصلی مسمومیت دانش آموزان را به دست آورند که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
محمد حسن آصفری در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به جلسه اخیر کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت: این کمیته هفته گذشته جلسه ای تشکیل داد اما متاسفانه خروجی در جلسه نداشتیم چون هنوز دستگاههای امنیتی نتوانسته اند سرنخ های اصلی مسمومیت ها را به دست آورند.
وی افزود: تاکید کمیته بر اینست که باید دستگاههای امنیتی تلاش بیشتری کنند و این مورد رها نشود آن هم به صرف این تفکر که این کار با شیطنت برخی از دانش آموزان رخ داده است البته که پس از این اتفاق بعضی از دانش آموزان هم به این وضعیت دامن زده اند اما اینکه فقط بگوییم عامل مسمومیت بادکنک های اسباب بازی بودار بوده قابل قبول هیات نیست.

باید وزارت بهداشت نوع مسمومیت دانش آموزان را مشخص کند
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: اولا باید وزارت بهداشت نوع مسمومیت را مشخص نماید که هنوز این وزارت خانه برای این کمیته به صورت دقیق نوع مسمومیت را معلوم نکرده است. از نمونه هایی همچون نفتالین نام برده می شود اما اینها منشاء اصلی نیست.
وی افزود: در این مسمومیت ها افرادی شیطنت کردند اما باید جریان هدفمند را پیدا کرد چون اگر امروز قضیه مدیریت نشود بعید نیست که فردا این اتفاق در مراکز عمومی و جاهای دیگر رخ دهد بنابراین تاکید ما بر اینست که باید دستگاه امنیتی دقت و جدیت بیشتری داشته باشد و عوامل مربوطه را مشخص نماید.

احتمالا تا دو هفته دیگر گزارش کمیته آماده نمی شود
این عضو کمیته حقیقت یاب بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی شود چون هنوز سرنخ های اصلی به دست نیامده است.
وی ضمن اشاره به اطلاعیه وزارت کشور در رابطه با دستگیری وجود ۱۲۰ نفر اظهار نمود: برخی از این افراد در اغتشاشات نقش داشتند اما هنوز منشاء اصلی کشف نشده تا جلوی این قضیه گرفته شود.
آصفری در انتها در واکنش به انتشار اخباری در رابطه با مسمومیت دانش آموزان با شروع مدارس پس از تعطیلات نوروز اظهار نمود: متاسفانه موردهای جدیدی داشتیم، موارد دستگیری هم سال قبل بوده که نمی توانیم بگوییم عناصر اصلی هستند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~