فعالیت پایگاه های جذب حامی ایتام در شبهای قدر

فعالیت پایگاه های جذب حامی ایتام در شبهای قدر

فعالیت پایگاه های جذب حامی ایتام در شبهای قدر

به گزارش مدل کودک، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از فعالیت پایگاه های جذب حامی ایتام در شبهای قدر اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، همزمان با برگزاری مراسم شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه های سراسر استان تهران ادامه دارد.
محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: هر نفر می تواند بعنوان حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ثبت نام کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با عرضه آمار تعداد ایتام و فرزندان محسنین، اظهار داشت: هم اکنون بیشتر از ۲۳ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت طرح اکرام هستند.
دهرویه با تشریح شیوه های پشتیبانی از فرزندان معنوی، اظهار داشت: متقاضیان جهت شرکت در این طرح می توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از راه سایت ekram.emdad.ir و همینطور با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام نمایند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد افزود: همینطور متقاضیان شرکت در طرح اکرام می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳، برای مشارکت در این طرح اقدام نمایند.
غرفه های کمیته امداد استان تهران از درب شماره یک مصلی تهران، محوطه ورودی، سمت چپ واقع شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~