شرایط بازگشت آموزش دهندگان غیرفعال به نهضت

شرایط بازگشت آموزش دهندگان غیرفعال به نهضت

شرایط بازگشت آموزش دهندگان غیرفعال به نهضت

به گزارش مدل کودک، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ضمن اشاره به وجود حدود ۴۰ هزار آموزش دهنده غیرفعال نهضت سوادآموزی، از اجرای طرح پالایش محور برای بازگشت غیرفعالان واجد شرایط اطلاع داد و اظهار داشت: امکان شرکت در این طرح تا پایان خردادماه وجود دارد.
علیرضا عبدی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به شروع مجدد فعالیت آموزش دهندگان غیرفعال نهضت سوادآموزی اظهار داشت: آمار آموزش دهندگان غیرفعال ما حدود ۴۰ هزار نفر است.
وی ادامه داد: البته یک برخی از اینها، سنشان خیلی بالا رفته است، یک تعداد مدرک دانشگاهی مربوط را ندارند، دوره های لازم را نگذرانده اند یا قبولی هایی در دوره های مختلف نداشته اند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تاکید براینکه ما در نهضت به دنبال کسانی هستیم که تخصصی کار کنند اظهار داشت: این فضا را هم بوجود آورده ایم و افراد غیرفعال می توانند در طرح پالایش محور شرکت نمایند و در صورت قبولی، به نهضت برگردند.
عبدی افزود: طرح را تا پایان خردادماه ادامه می دهیم، اما اگر استقبال خوب باشد، امکان تمدید این زمان هم تا یک ماه دیگر وجود دارد.
جمشیدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی هم شرایط شروع مجدد فعالیت آموزش دهندگان غیر فعال را امسال اعلام نموده و گفته است: در جهت اجرای مصوبه ۸۶۲ شورایعالی آموزش و پرورش و حسب دستور وزیر آموزش و پرورش، به منظور استفاده از ظرفیت آموزش دهندگان غیرفعالی که هم اکنون توانایی جذب سوادآموزان را داشته باشند، ادارات کل آموزش و پرورش استان ها می توانند با رعایت شرایط ذیل از ظرفیت این افراد بهره مند شوند:
۱- حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشد (در سامانه سوادآموزی توسط منطقه و با تایید استان به روزآوری شده باشد).
۲- حداکثر سن ۴۰ سال؛ که به ازای هر فرزند یک سال اضافه می شود.
۳- حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی) داشته باشد.
۴- اطلاعات فرد در سامانه سوادآموزی قبلا ثبت شده و در حال حاضر غیرفعال باشد.
وی در رابطه با شرط چهارم گفته است: آموزش دهندگانی که در سنوات قبل با سوادآموزی همکاری داشتند و هم اکنون غیر فعال اند ولی اطلاعاتشان در سامانه سوادآموزی ثبت نشده باشد، در صورت داشتن سوادآموز قبول شده و رعایت سایر شروط اعلامی، بعد از صحت سنجی و تأیید مدارک و سوابق همکاری توسط ادارات کل آموزش و پرورش استان ها می توانند در فرایند پالایش شرکت نمایند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~