ضرورت تقویت فدراسیون ورزش دانش آموزی

ضرورت تقویت فدراسیون ورزش دانش آموزی

ضرورت تقویت فدراسیون ورزش دانش آموزی

به گزارش مدل کودک، سرپرست وزارت آموزش و پرورش بابیان این که مدرسه نقطه کانونی تحول است، اظهار نمود: ورزش نشاط و امید را در مدارس محقق می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی در دومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، اظهار نمود: مدرسه نقطه کانونی تحول است و همه باید به این مورد دقت کنیم و برای ایفای نقش درست مدرسه، باید فضای ورزشی خوب هم ایجاد شود.
وی ادامه داد: سال قبل اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد داشتن مدرسه ای با خصوصیت خوب باید تعریف و معنا شود تا مدرسه بر مبنای سند تحول بنیادین به کانون فعالیتهای اجتماعی محله تبدیل گردد.
صحرایی بیان نمود: مدرسه باید جایی باشد که تحقق شش ساحت تحولی در آن قابل رؤیت باشد و راه تحقق این امر مدیریت فرایندی یکپارچه سازگار از درون و بیرون برای تقویت آموزش و پرورش است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: جامعه احتیاج به امید و نشاط دارد و یکی از بهترین موارد در این خصوص ورزش است و یکی از جاهایی که کار فرایندی برای انجام ورزش در آن شکل می گیرد، کلاس درس است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی افزود: پیوست رسانه ای، تربیتی، دینی و ملی هم برای این امر بسیار اهمیت دارد و در بحث شایستگی های معلمی هم باید به نقش آفرینی معلم برای علاقه مندی دانش آموزان به ورزش دقت کنیم.
صحرایی اظهار داشت: فدراسیون ورزش دانش آموزی را باید تقویت کرد، رابطه فرایندی فدراسیون با دیگر فدراسیون ها باید برقرار و استعدادیابی در این فدراسیون به شکل جدی دنبال شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~