صحرایی در حاشیه جلسه دولت خبر داد کوشش برای دریافت رتبه همه معلمان تا آخر اردیبهشت

صحرایی در حاشیه جلسه دولت خبر داد کوشش برای دریافت رتبه همه معلمان تا آخر اردیبهشت

صحرایی در حاشیه جلسه دولت خبر داد کوشش برای دریافت رتبه همه معلمان تا آخر اردیبهشت

به گزارش مدل کودک، سرپرست وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: احتمالاً امر رتبه بندی معلمان تا شنبه تمام شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ی رتبه بندی معلمان اظهار داشت: زمانی که من به وزارتخانه آمدم همچنان برخی از معلمان باقی مانده بودند که حدود ۷۵ هزار نفر تخمین زده می شدند. تعدادی هم اعتراض داشتند و تا روز ۱۱ اردیبهشت اعتراض کردند و در سامانه ثبت شدند و کارگروه های بررسی تشکیل شد تا به آنها رسیدگی کنند.
وی ادامه داد: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت نمایند. این ماه برپایه گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده اند.
صحرایی تصریح کرد: وقتی همه معلمان رتبه بندی شدند به بازبینی بخشنامه می پردازیم و بنا بر این است که به امسال برسد اما اول باید رتبه بندی تمام شود تا برمبنای نتایج اصلاح خودرا انجام دهیم. سازمان اداری استخدامی هم موظف است نظارتی به رتبه های داده شده داشته باشد.
سرپرست وزارت آموزش وپرورش افزود: کاری که این دولت انجام داد کار بزرگی بود و یک کار بزرگ خطا هم دارد هرچند نباید داشته باشد اما بطور طبیعی اتفاق می افتد ولی آنچه مهمست این است که رتبه بندی تغییر جدی در وضعیت معلمان به وجود آورده اما معلمان هم توقع دارند که این امر متناسب با شأن آنان باشد که درست است و در جاهایی بخشنامه دراین زمینه متناسب نیست.
وی اظهار داشت: احتمال می دهم که امر رتبه بندی تا شنبه تمام شود و حتی ممکنست همین الان که صحبت می نماییم تمام شده باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~