چگونه کارت آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارت آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم را دریافت کنیم؟

چگونه کارت آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم را دریافت کنیم؟

به گزارش مدل کودک، متقاضیان جهت شرکت در آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم می توانند با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد را دریافت نمایند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، دستورالعمل آزمون ­های ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان، ۱۶ اسفند سال قبل به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان صاحب استعداد برتر، برای ادامه تحصیل در دبیرستان های استعدادهای درخشان، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ گردید.
بر مبنای آن دستورالعمل، متقاضیان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم دبیرستان های سمپاد از ۱۵ تا ۲۵ فروردین سالجاری مهلت داشتند تا در این آزمون ها ثبت نام کنند.
زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ بامداد پنج شنبه اول تیرماه سالجاری و زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ساعت ۹ بامداد جمعه دوم تیرماه سالجاری است.
بر مبنای فایل راهنمای دریافت کارت ورود به آزمون سمپاد که در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار داده شده است، ثبت نام کنندگان می توانند با رفتن به درگاه اینترنتی my.medu.ir، انتخاب نقش دانش آموز، وارد کردن کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه و کد امنیتی وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شوند. سپس در قسمت “ثبت نام و دریافت گواهی ها” گزینه “کارت سمپاد” را انتخاب و با فشردن گزینه “دریافت کارت آزمون” کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد خویش را مشاهده و آنرا چاپ کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~