مهلت ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون آموزگاری تا ۹ تیر

مهلت ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون آموزگاری تا ۹ تیر

مهلت ثبت اعتراض به نتایج اولیه آزمون آموزگاری تا ۹ تیر

مدل کودک: متقاضیان آزمون استخدامی ˮآموزگاریˮ وزارت آموزش وپرورش می توانند تا ۹ تیرماه اعتراض خود نسبت به نتایج اولیه این آزمون و درخواست بررسی دوباره آنرا ثبت کنند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار و نتایج اولیه آن سه شنبه ۳۰ خرداد اعلام گردید.
در همین راستا متقاضیان در صورت داشتن هرگونه ابهام و سؤال درباب نتایج اولیه آزمون، می توانند نسبت به ثبت مورد درخواستی خود در قسمت سیستم پاسخگویی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، حداکثر تا ۱۰ روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون اقدام و مراحل بررسی و نتیجه نهایی درخواست ثبت شده خودرا ببینند.
باتوجه به اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری در ۳۰ خرداد، متقاضیان تا ۹ تیر وقت دارند اعتراض خود نسبت به نتایج اولیه این آزمون و درخواست بررسی دوباره آنرا ثبت کنند.

چطور نسبت به نتایج اولیه اعتراض و درخواست بررسی دوباره را ثبت کنیم؟
متقاضیان ابتدا باید وارد سایت sanjesh.org شوند سپس گزینه “ارسال درخواست” در منوی سیستم پاسخگویی را انتخاب کنند.
سپس با فشردن دکمه عضویت در سایت یک حساب کاربری برای خود به وجود آورده و بعد از آن باردیگر به صفحه ابتدایی سیستم پاسخگویی بازگشته و گزینه “ورود به سامانه” را انتخاب کنند.
در این مرحله لازم است داوطلبان اطلاعاتی از قبیل کد ملی، رمز عبور و ایمیل خودرا درج کرده و عبارت “درخواست جدید” را از لیست سمت راست و تعیین نوع آزمون و سال برگزاری آنرا انتخاب کنند.
بعد از آن نیز متقاضی باید لینک “درخواست بررسی دوباره نمره” را انتخاب و اطلاعات هویتی خودرا وارد کند و نهایتاً با فشردن ثبت درخواست اطلاعات را ارسال نماید.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، همین طور برمبنای نتایج اولیه پخش شده، معرفی شدگان چند همین طور برابر ظرفیت آزمون آموزگاری مقطع ابتدایی و ابتدایی استثنایی می توانند از امروز پنجشنبه اول تیر تا سه روز دیگر و حداکثر ظرف ۷۲ ساعت یعنی تا شنبه (۳ تیر) با ورود به پنجره واحد آموزش وپرورش به آدرس my.medu.ir با بهره گیری از گزینه “ورود” بوسیله درگاه دولت و با بهره گیری از شماره همراهی که مالکیت آن برای داوطلب آزمون است، نسبت به تکمیل و بارگزاری فرم اطلاعات فردی اقدام نمایند.
بدین این منظور بارگذاری عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک الزامی است.
از طرف دیگر متقاضیانی که طبق نتایج اولیه مشمول معرفی شدگان چندین برابر ظرفیت جهت شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و نیز معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت های عمومی گزینش و در نهایت پروسه ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش وپرورش هستند، باید بمنظور انجام اقدامات بعدی از روز شنبه (۳ تیر ماه) به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استانها مراجعه و برمبنای توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه، از پروسه ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینشی خود باخبر شوند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~