تمدید مهلت پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد تا ۱۶ تیرماه

تمدید مهلت پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد تا ۱۶ تیرماه

تمدید مهلت پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد تا ۱۶ تیرماه

مدل کودک: مدل کودک: مهلت پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد تا ۱۶ تیرماه تمدید گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری پایه هفتم مدارس شاهد که از ۲۱ خرداد ماه آغاز و تا امروز ۱۰ تیر ادامه داشت، برای شش روز دیگر تمدید گردید.
براساس اعلام کانال رسمی اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد، مهلت پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد تا روز جمعه ۱۶ تیرماه تمدید شده است.
نتایج پیش ثبت نام بعد از بررسی مدارک از جانب ستاد ثبت نام مدرسه و از راه ارسال پیامک توسط مدیر مدرسه اعلام می شود.
در صورتیکه متقاضیان هنگام ثبت نام هرگونه مغایرت در مشخصات (مانند کد ملی، آدرس، کد پستی و… ) مشاهده کنند؛ باید برای اصلاح ایرادات به مدرسه سال قبل دانش آموز رجوع کنند.
مراحل ثبت نام ورودی (اول، هفتم و دهم)
– اولیای دانش آموزان در موعد مقرر جهت پیش ثبت نام به سامانه مراجعه نموده و فرم الکترونیکی پیش ثبت نام را تکمیل کنند.
– حضور حداقل یک ولی یا سرپرست جهت عرضه اصل مدارک ثبت شده در سامانه هنگام ثبت نام حضوری الزامی است.
– مسئولیت تطبیق و تایید نهایی مدارک دریافتی از اولیاء برعهده مدیر مدرسه است. در صورت نقص مدارک ولی دانش آموز می تواند حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوط اقدام نماید. بدیهی است بعد از انقضای مهلت مذکور هیچ گونه مدرک یا ادعایی پذیرفته نخواهد شد و پیش ثبت نام کان لم یکن تلقی می شود.
– از بین متقاضیان پیش ثبت نام دانش آموزان ورودی جدید، اسامی دانش آموزان به میزان دو برابر ظرفیت کلاس (اصلی) و (ذخیره) از راه سامانه به مدیر مدرسه اعلام می شود. مدیران مدارس شاهد بعد از دریافت اسامی موظف اند از راه سیستم پیامکی نسبت به اطلاع رسانی به والدین اقدام نمایند.
– مدیران مدارس شاهد موظف اند بعد از تطبیق مدارک دانش آموزان با اطلاعات ثبت شده در سامانه نسبت به تائید اولیه ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده اقدام نمایند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~