فردا آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلانشهرها

فردا آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلانشهرها

فردا آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلانشهرها

مدل کودک: باتوجه به تمدید مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات معلمان به کلان شهرها تا ۱۱ تیرماه، فردا آخرین مهلت ثبت تقاضای نقل و انتقالات فرهنگیان است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، ثبت تقاضای انتقال در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان از ۱۰ خرداد شروع شده بود و تا ۶ تیر ادامه داشت.
این مهلت باتوجه به فراهم شدن امکان ثبت تقاضای انتقال موقت برای نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف معلمان (با توجه به مصوبه کمیته سرمایه انسانی وزارت) و نیز امکان ثبت تقاضای انتقال دائم نیروهای متقاضی به مقصد کلانشهر تا ۱۱ تیرماه تمدید گردید. بدین سبب این معلمان تنها تا فردا وقت دارند در سامانه مربوطه، تقاضای انتقال خودرا ثبت کنند.
ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال
-انتقال دائم: دارا بودن حداقل چهار سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه /استان
– انتقال موقت: دارا بودن حداقل یک سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه/ استان
تبصره: همکارانی که امسال در وضعیت انتقال موقت هستند می توانند با ثبت درخواست و رعایت تراز نیروی انسانی منطقه / استان تبدیل به دائم شوند.
– ملاک محاسبه سابقه خدمت تجربی (آموزشی تمام وقت) در آموزش وپرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است.
تبصره: مدت سوابق خدمت بصورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاهها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزء سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.
– تحقق هر نوع انتقال مقرر در این دستورالعمل منوط به وجود نیاز در مقصد و رعایت شرط تامین نیرو در منطقه مبداء از محل ابلاغ موظف یا غیر موظف خواهد بود.
– به استناد ماده ۲ بخشنامه اجرائی بند (۳) ماده واحده قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش وپرورش مصوب ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی، نقل و انتقال مشمولان استخدام شده موضوع آن قانون، پیش از (۱۰) سال امکانپذیر نیست.
اقدامات مربوط به متقاضیان
– ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی برمبنای راهنمای تعبیه شده در سامانه my.medu.ir صورت گیرد.
– پذیرش درخواست های خارج از سامانه و یا بعد از مهلت تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود.
-افراد منتقل شده (موقت) سال جاری مکلف به انجام موارد فوق جهت استمرار انتقال موقت یا تبدیل به دائم هستند.

ملاحظات

– انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همین طور همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ بخشنامه اجرائی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.

– جابه جایی فارغ التحصیلان متعهد خدمت سال جاری دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی در گروه/ رشته/ جنسیت یکسان با تصریح به استمرار تعهد خدمت به وزارت آموزش وپرورش در محل مورد نیاز امکان پذیر است.

– در صورت احراز عدم شرایط و استحقاق افراد منتقل شده، ضمن برخورد قانونی با متخلفین نسبت به لغو انتقال ذی نفعان در هر زمان از سال تحصیلی اقدام خواهد شد.

فرهنگیانی که همسر آنان پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخوسات خود) و با تایید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان، منتقل شده باشند، مشمول بند (۳) جدول امتیاز بندی هستند. لازم به ذکر است به مکاتباتی که فقط موید اشتغال همسر نظامی بوده همانند سایر همکاران امتیازدهی خواهد شد.

– نقل و انتقال درون و برون استانی فقط در بازه زمانی ۱۰ خرداد تا ۱۵ مرداد ماه به انجام می رسد.

– عدم مراجعه افراد انتقال یافته به منطقه مقصد، بعد از اعلام نتیجه، غیبت تلقی می شود.

– ادارات شهرستان ها و مناطق مقصد، مکلف اند پیش از آخر دوره انتقال موقت افراد منتقل شده سال قبل، نسبت به صدور حکم پایان ماموریت و اطلاع رسانی به افراد ذی نفع اقدام و در صورت عدم تمدید انتقال، از سازماندهی و صدور ابلاغ تدریس برای آنان اجتناب کنند و ادارات شهرستان ها و مناطق مبدأ نیز موظف اند بعد از پایان تاریخ انتقال، نسبت به پیگیری و تعیین وضعیت خدمتی افراد و صدور ابلاغ خدمت تا شروع سال تحصیلی اقدام نمایند. بدیهی است عدم مبادرت به موقع به منزله ترک فعل و کوتاهی در انجام وظایف قانونی تلقی می شود.

– مسئولیت اطلاع رسانی، نظارت بر حسن اجرا و پاسخگویی مناسب به متقاضیان انتقال درون و برون استانی با مدیرکل آموزش وپرورش استانها است. مقتضی است تمهیدات لازم را به نحوی فراهم آورند تا از مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی خودداری شود. هرگونه مکاتبه خارج از سامانه مربوط در ارتباط با انتقال با مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ممنوع بوده و در نتایج ارزیابی عملکرد استانها لحاظ خواهد شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~