راه اندازی و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه

راه اندازی و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه

راه اندازی و تعمیر مسکن مددجویان دهک های یک تا سه

مدل کودک: کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با هدف محرومیت زدایی و ارتقای خدمت به خانواده های نیازمند، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.
محرومیت زدایی و ارتقای خدمت به خانواده های نیازمند در عرصه های حمایتی، معیشتی، مسکن، فرهنگی و تربیتی، درمان و اشتغال و کارآفرینی از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.
راه اندازی، تعمیر، نوسازی و مناسب سازی مسکن مددجویان و دهک های یک تا سه، اشتغال زایی پایدار و توسعه کارآفرینی برای مددجویان و محرومان با رویکرد آموزش و توانمندسازی، در تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین دنبال خواهد.
در قالب این تفاهم نامه گروههای جهادی و دندانپزشکی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در حوزه ارتقای سلامت و بهداشت و درمان مددجویان و محرومان فعالیت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، برگزاری آشپزخانه های طبخ و توزیع غذای گرم در چالش های خورانیدن حسینی و خورانیدن مهدوی از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین پیگیری می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~