رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد رتبه بندی روابط عمومی ها

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد رتبه بندی روابط عمومی ها

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد رتبه بندی روابط عمومی ها

به گزارش مدل کودک، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از رتبه بندی مشاغل حوزه روابط عمومی و هم افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بعنوان آخرین فاز پارس جنوبی در هفته دولت اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سپهر خلجی در جلسه ای که بمناسبت تجلیل از خبرنگاران و با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار نمود: با اهتمام معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی رتبه بندی مشاغل حوزه روابط عمومی ها به نتیجه مطلوب رسید و موفق شدیم مقدمات مجوز جذب امور استخدامی نزدیک ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیروی تازه نفس به بدنه اطلاع رسانی دولت را دریافت نماییم.
وی افزود: در کنار آن اقدامی را برای تقویت حوزه محتوایی بخش رسانه دولت در چارچوب کلاس ها و آموزش های ضمن خدمت انجام دادیم که در ارتقای اداری این افراد اثرگذار می باشد.
خلجی در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی هم توضیح داد: با مشکلی در حوزه تأمین مرغ و گوشت مواجه بودیم که طی چند ماه گذشته فشار شدیدی به جامعه و بخصوص اقشار با درآمد پایین وارد کرد. دولت از یک ماه قبل اقداماتی در حوزه تأمین اقلام مرغ و گوشت انجام داد که طی پنج روز گذشته اثراتش در بازار نشان داده شد. گوشت را از سمت سیستان و بلوچستان تأمین کردیم و در مورد مرغ، همزمان با تقویت تولید داخل، واردات هم داریم تا قیمت کاهش پیدا کند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد کالابرگ چهار دهک پایین جامعه هم افزود: چهار دهک پایین جامعه هم به جای دریافت پول نقدی اگر ۱۱ کالا ی مشخص خرید کنند، ۴۰۰ هزار تومان یارانه آنها نزدیک ۲۰۰ هزار تومان(۱۲۰ هزار تومان) افزایش خواهد یافت و این ۱۱ قلم را می توانند به قیمت اردیبهشت ۱۴۰۱ خریداری کنند.
وی از افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته دولت اطلاع داد و اظهار داشت: فاز ۱۱ مهم ترین فاز پارس جنوبی است و بعد از افتتاح این فاز ظرفیت آن تکمیل می شود. این از بزرگترین افتخارات مهندسی ما است که در هفته دولت افتتاح می گردد. همینطور جدا کردن سکوی نفتی که حدودا کارکردی نداشت اما هزینه گزاف داشت، از دیگر اقدامات بود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~