وزیر آموزش و پرورش: سازمان دانش آموزی یکی از سرمایه های آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش: سازمان دانش آموزی یکی از سرمایه های آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش: سازمان دانش آموزی یکی از سرمایه های آموزش و پرورش است

به گزارش مدل کودک، وزیر آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی را یکی از سرمایه های آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: شاخصه فعالیتهای سازمان دانش آموزی کار گروهی است که منشاء بروز خصلت ها و فضیلت های انسانی همچون ایثار و فداکاری در دانش آموزان است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در مسافرت به شیراز و حضور در منزل دانش آموز شجاع حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و اعطای نشان ملی شهامت پیشتازان به این دانش آموز، اظهار داشت: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی یاد می گیرند که با هم کار کنند و با کار گروهی فداکاری را یاد بگیرند، چون از مقدمات کار گروهی اینست که به نفع گروه از خودگذشتگی کنید و این قابل تحسین است.
وی افزود: کار گروهی و یادگیری این که بچه ها با هم می توانند مشکلات را حل کنند برای هر کودکی که آنرا بیاموزد یک سرمایه است.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دشمنان اسلام یک زمانی در مقابله با نسل پیامبر (ص) می خواستند پیامبر(ص) را مقطوع النسل کنند و تمام اولاد پیامبر را شهید کردند تا آن فرهنگ رشد نکند اما رشد کرد و امروز در یک حمله تروریستی که اگر در اروپا اتفاق می افتاد چنین رشادتی دیده نمی گردد، کودکان ما فرار نمی کنند که نشان داده است ایثار و شجاعت جزئی از خون و فرهنگ این بزرگ مردان کوچک است و آینده بسیار روشن تر از امروز خواهد بود.
وی اظهار نمود: با بچه هایی که با این روحیه بزرگ می شوند شکست ناپذیری ما فراگیر خواهد شد و ان شاءالله همین بچه ها در زمان خود با استواری و مقاومت حتما ما را در مقابل خیلی از مسائل بیمه خواهند کرد.
صحرایی ضمن اشاره به شجاعت محمدمبین قدرتی دانش آموز اهل شهرستان کوار که در حمله تروریستی به جای فرار، به سمت پدر مجروحش و جهت کمک به او می رود، اظهار داشت: این پیام خیلی روشنی برای اولیا است، فرزندان ما نعمات الهی هستند. ما باید کمک نماییم آنها بر معنای فطرت الهی خود رشد کنند. بخشی از تربیت آنها بر عهده مدرسه است اما اصل تربیت به عهده خانواده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با تکیه بر این که چاره همه مشکلات ما در دستان خود ماست، افزود: حقیقت اینست که نسل جدید باید برای آینده تربیت شود و پیام من به پدر و مادرها اینست که بچه ها را شجاع، متین، وطن دوست، با هویت و با ایمان تربیت کنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~