بهره مندی ۴۸ میلیون ایرانی از مزایای کالابرگ الکترونیک

بهره مندی ۴۸ میلیون ایرانی از مزایای کالابرگ الکترونیک

بهره مندی ۴۸ میلیون ایرانی از مزایای کالابرگ الکترونیک

به گزارش مدل کودک، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: خانوارهای دهک های چهارم و پنجم نیز می توانند با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه خود (از ۱۱ قلم کالای سبد غذایی اعلامی توسط دولت) از اعتبار مضاعف ۱۲۰ هزار تومانی(یارانه) بهره مند شوند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، «علیرضا عسگریان» با اشاره به پوشش دهک های چهارم و پنجم در طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیکی، اظهار داشت: با شروع این مرحله، ۴۸ میلیون نفر از جمعیت کشور از مزایای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: خانوارهای دهک اول تا پنجم می توانند در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک ماه زودتر از واریز یارانه خود با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اعلام شده، مشمول ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مضاعف شوند.

عسگریان اظهار داشت: اکنون در سراسر کشور و در راستای ایجاد دسترسی راحت و سریع برای مردم، ۱۱۱ هزار فروشگاه به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک متصل شده اند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون با تکیه بر این که میزان دسترسی هر نفر به فروشگاه های طرح کالابرگ الکترونیکی به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده است، اضافه کرد: مردم با نصب برنامه کاربردی «شما» علاوه بر اطلاع از میزان اعتبار خود می توانند آدرس فروشگاه ها را ببینند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~