وزیر آموزش و پرورش تاكید كرد فارغ التحصیلی دانشجومعلمان مشروط به آموختن حداقل ۱۲ مهارت تربیتی

وزیر آموزش و پرورش تاكید كرد فارغ التحصیلی دانشجومعلمان مشروط به آموختن حداقل ۱۲ مهارت تربیتی

وزیر آموزش و پرورش تاكید كرد فارغ التحصیلی دانشجومعلمان مشروط به آموختن حداقل ۱۲ مهارت تربیتی

مدل کودک: وزیر آموزش وپرورش اظهار داشت که فارغ التحصیل شدن دانشجومعلمان منوط به آموختن حداقل ۱۲ مهارت تربیتی است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر برگزیده سراسر کشور، بخش پژوهشی که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار گردید، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، شهیدان معلم، رجایی و باهنر را نماد دولتمردی در تراز انقلاب اسلامی دانسته و اضافه کرد: مردم شهید پرور و میهمان نواز کرمانشاه، روز گذشته پشتیبان رزمندگان، و امروز میزبان زوار اباعبدالله هستند.
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، قرآن را مبنا و محور تعلیم و تربیت رسمی عمومی دانسته و اشاره کرد: ترویج این سند، گامی در راه ترویج تربیت اسلامی است.
وی، توجه به نقش اسوه ای، تربیتی و هدایتی پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین، آموزه های بنیادین مهدویت، میراث نظری و عملی ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و تعمیق پیوند با نظام و انقلاب و نهایتاً تعلیم و تربیت شش ساحتی را تعدادی از با اهمیت ترین نکات مصرح در سند تحول بنیادین عنوان نمود و اظهار داشت: تعدادی از ناهنجاری های اجتماعی معلول عدم توجه به مفاد این سند فرادستی و اجرای اسنادی بیگانه به کشور در سنوات گذشته است.
وزیر آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات قرآن محور، ایجاد تشکل های دانش آموزی و تقویت آنان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، هنری خانواده محور، راه اندازی جشنواره سواد اقتصادی در آینده نزدیک و مسابقات برنامه نویسی و کار با کامپیوتر را مصادیق اجرای ساحت های شش گانه سند تحول دانسته و بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی سبب امیدآفرینی، گفتمان سازی دینی و مهدوی، پیوند محتوای مسابقات به مفاد کتب درسی و تمرین زندگی اجتماعی می شود.
صحرایی، میزبانی مسابقات سراسری قرآنی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و منوط شدن فارغ التحصیلی دانشجو معلمان به آموختن حداقل ۱۲ مهارت تربیتی، فرهنگی و اجتماعی را همچون اهم اقدامات تربیتی این وزارت در دانشگاه فرهنگیان عنوان نمود و اظهار داشت: در حوزه معلمان شاغل نیز امسال موفق به بازآموزی ۳۰۰ هزار همکار در قالب آموزش های ضمن خدمت شده ایم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، او در آخر، به جهت پویایی، برگزاری شایسته رویدادهای کشوری، انسجام درون سازمانی و تعامل برون سازمانی موثر با سایر نهادها و دستگاه های علمی، فرهنگی و تربیتی، از مسئولین استانی و مجموعه همکاران شاغل در آموزش وپرورش استان کرمانشاه قدردانی نمود.
در خاتمه این آئین، با اهدای لوح یادبود از نفرات و گروههای برتر مسابقات تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر و دختر برگزیده سراسر کشور، بخش پژوهشی از تاریخ بیست و هفتم مردادماه تا سوم شهریورماه به میزبانی شهر کرمانشاه انجام شد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~