جزئیات پوشش بیمه ای چند بیماری پرهزینه

جزئیات پوشش بیمه ای چند بیماری پرهزینه

جزئیات پوشش بیمه ای چند بیماری پرهزینه

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، مدیر خدمات نرم افزارهای درمانی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین اجتماعی، از نشاندارکردن بیماران خاص و صعب العلاج در سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی به منظور بهره مندی از خدمات «صندوق پشتیبانی از بیماران خاص و صعب العلاج» اطلاع داد.
مهندس رامین معتمد در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به تخصیص بودجه به صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج در جهت ارتقای سلامت جامعه و کاهش مشکلات این دسته از بیماران اظهار نمود: بدنبال این تخصیص بودجه، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین به منظور بهره مندی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از این خدمات، امکان نشاندار کردن بیماران خاص و صعب العلاج در سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی و سایت تایید نسخه سازمان را فراهم نموده است.
به گفته وی، بدین ترتیب امکان نشان دار کردن بیمه شدگان دارای بیماری های رتینوپاتی دیابتی، پرفشاری خون، دیابت نوع دو و پرفشاری خون کنترل شده، بدون احتیاج به تشکیل پرونده، در نسخه الکترونیک و توسط پزشک فراهم گشته است. همینطور در مورد سایر بیماری های زیر پوشش صندوق پشتیبانی از بیماران خاص و صعب العلاج، بیمه شدگان تأمین اجتماعی بعد از تشکیل پرونده در مدیریت های درمان استانها، به صورت خودکار در این سامانه نشاندار می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای این بیماران در قسمت نسخه پیچی برای داروهایی که در فهرست صعب العلاج وجود دارند، با ارسال اطلاعات به سرویس مربوطه در بیمه سلامت، سهم صندوق آنها محاسبه و از مبلغ پرداختی بیمار کسر می شود.
وی اضافه کرد: در صورتی که به هر علتی بیمار دارای شرایط خاص در صندوق مربوطه نشاندار نشده باشد، هنگام رفتن به داروخانه با بررسی سوابق پزشکی و پرونده وی، عملیات نشاندار کردن به صورت خودکار اجرا شده و امکان بهره مندی از مزایای صندوق برای وی ایجاد می شود.
به قول معتمد در صورتی که نسخه از سمت داروخانه حذف شود، امکان حذف از سهمیه بیمار هم فراهم گشته است بنابراین در صورت نیاز در مراجعات بعدی بیمار، سهمیه دارویی مربوط برای ایشان لحاظ می شود.
مدیر خدمات نرم افزارهای درمانی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین در انتها فراهم کردن امکان عرضه درخواست تشکیل پرونده به صورت حضوری در مدیریت درمان استانها و غیر حضوری با رفتن به سایت تایید نسخه درمان به آدرس Darman.tamin.ir ( منوی درخواست بیمه شدگان) برای این بیماران و نشاندارشدن مکانیزه بیماران دارای پرونده های خاص و صعب العلاج (مورد تایید مدیریت های درمان) را همچون اقدامات انجام شده در جهت عرضه خدمات به این دسته از بیماران توسط شرکت خدمات ماشینی برشمرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~