بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان

بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان

بحران سوءاستفاده از هزاران کودک و نوجوان در آلمان

به گزارش مدل کودک، اداره پلیس جنایی فدرال آلمان در تازه ترین گزارش خود در مورد جرایم جنسی و سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان اخطار داد که سال قبل میلادی (۲۰۲۲) بیشتر از ۱۷ هزار کودک زیر ۱۴ سال در این کشور قربانی خشونت جنسی شده اند.
در این گزارش همینطور آمده است که ۱۲۱۱ نوجوان آلمانی هم که مابین ۱۴ تا ۱۷ سال داشته اند، جزو قربانیان این قبیل خشونت ها بوده اند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، «کرستین کلاوس»، نماینده ویژه دولت آلمان در زمینه سوءاستفاده از کودکان و نوجوانان هم با بیان اینکه اروپا به محور پخش تصاویر و ویدیوهای سوءاستفاده های غیراخلاقی از کودکان بدل شده است، تصریح کرد: قبل از هر چیز این وظیفه والدین و مدارس است که پاسخی روشنگرانه و تربیتی برای این معضل بیابند.
پلیس آلمان همینطور می گوید: شمار برملانشده این جرائم می تواند چند برابر آماری باشد که در دسترس می باشد.
بنابر اعلام دویچه وله، حدود یک چهارم این قبیل سوءاستفاده ها در سال ۲۰۲۲ میلادی تنها در ایالت «نوردراین-وستفالن» آلمان با جمعیت حدود ۱۸ میلیون نفر رخ داده است.
همینطور در تحقیقات پلیس جنایی آلمان در مورد فیلمهای غیراخلاقی در رابطه با کودکان و نوجوانان، عنوان شده که تعداد تولید و توزیع این فیلمها در سال ۲۰۲۲ با ۷.۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به حدود ۴۲ هزار و ۱۰۰ مورد رسید.
«نانسی فزر»، وزیر کشور آلمان با اشاره به اینکه گزارش جدید پلیس به وضوح میزان وحشتناک خشونت جنسی ضد کودکان در این کشور را نشان می دهد، تصریح کرد: همه ابزارهای حاکمیت برای حفاظت از کودکان و نوجوانان باید به کار گرفته شود، هیچ مجرمی نباید احساس امنیت کند و هیچ قربانی نباید بدون کمک رها شود.
از طرفی «هولگر مونش»، رئیس اداره فدرال آگاهی آلمان (BKA) هم تصریح کرد: این گزارش باید به ما در توسعه استراتژی های مبارزه با خشونت و پیشگیری بموقع و مناسب از آنها کمک نماید.
با این وجود از نظر سازمان «امداد کودکان آلمان»، یکی از اشکالات موجود در زمینه مقابله با این قبیل جرائم، موانع حقوقی در زمینه پیگرد مجرمان است. از آنجائیکه شرکتهای عرضه دهنده خدمات اینترنتی اجازه ضبط و ثبت آدرس IP را ندارند، نیروهای تحقیقاتی و بازرسان پلیس اغلب برای تعیین هویت مجرمان با مشکل روبرو هستند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~