سردار اشتری اعلام كرد استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی برای مبارزه با موادمخدر در مرزها

سردار اشتری اعلام كرد استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی برای مبارزه با موادمخدر در مرزها

سردار اشتری اعلام كرد استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی برای مبارزه با موادمخدر در مرزها

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، فرمانده پیشین فراجا روند مبارزه با موادمخدر در کشور را خوب توصیف کرد و در عین حال خواهان یاری رساندن تمام دستگاه ها به پلیس در حوزه جلوگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر شد.

سردار حسین اشتری که هم اکنون مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی است در گفتگو با ایسنا در رابطه با برنامه ایران برای جلوگیری از اعتیاد و مبارزه با ورود مواد مخدر به کشور اظهارکرد: ایران یکی از کشورهایی است که در سراسر دنیا بیشترین مبارزه را موادمخدر داشته و حتی از ورود مواد مخدر به دیگر کشورها هم جلوگیری کرده است. دراین میان و در داخل کشور هم یکی از سازمان هایی که از پس از پیروزی انقلاب تابحال بیشترین مبارزه را با ورود مواد مخدر به کشور داشته فراجا بوده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس بیشتر از ۴۰۰۰ شهید را برای مبارزه با موادمخدر تقدیم کشور و مردم کرده است، اظهار داشت: این آمار خود گواهی بر مبارزه خوب و همه جانبه پلیس با موادمخدر است و نشان داده است که ماموران پلیس حتی حاضرند از جان خود بگذرند اما با این پدیده شوم مبارزه کنند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی با اشاره به اینکه فراجا جزو سازمان های پیشتاز در مبارزه و مقابله بوده است، اظهار داشت: پلیس در این خصوص برنامه خوبی هم دارد و الان هم در مرزها با انسداد مرز، دستگاههای الکترونیکی و تجهیزات اوپتیکی با مواد مخدر درحال مبارزه است.

اشتری تصریح کرد: اما یک نکته ضروریست و این که تمام دستگاه ها باید در امر مبارزه با موادمخدر به مسئولیت خود عمل کرده و پلیس و ستاد مبارزه با موادمخدر را یاری کنند. هرچه در حوزه مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از آن هزینه شود در حقیقیت نوعی سرمایه گذاری صورت گرفته چون که اگر خدای نکرده فردی به دام اعتیاد بیفتد باید هزینه های زیادی برای درمان و بازگشت او به جامعه صورت گیرد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~