جزئیات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن

جزئیات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن

جزئیات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن

مدل کودک: مدل کودک: مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزاری سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی با موضوعات ترویج شیوه های زندگی سالم و پیش گیری از رفتارهای پرخطر در سراسر کشور آگاهی داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، محمدهادی عسکری در این رابطه اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش «خلاقیت های دانش آموزی در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم»، «ابتکارات مدرسه ای ویژه فرهنگیان» و «ابتکارات جامعه محور ویژه مدارس دارای کانون های یاریگران زندگی» برگزار می گردد.
وی ضمن اشاره به بخش نخست این جشنواره اضافه کرد: دانش آموزان در دوره ابتدایی در رشته های شعر، داستان کوتاه و نقاشی؛ و در دوره متوسطه اول و دوم در رشته های نقاشی، عکس با هوش مصنوعی، فیلم، موشن گرافیک، خلق کاراکتر، طراحی بازی فکری موبایل، پویانمایی، نشریه دیجیتال، روایت گری، ایده پردازی، شعر و داستان کوتاه می توانند آثار خویش را ارسال نمایند.
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان نمود: الگوها و فنون آموزش و تدریس جلوگیری از صدمه های اجتماعی در کلاس درس، محصولات فرهنگی، منابع کمک آموزشی و فرهنگی جلوگیری از صدمه های اجتماعی، برنامه عمل سالانه و اقدام پروژه ای همچون برنامه های ویژه فرهنگیان در قسمت دوم جشنواره با نام ابتکارات مدرسه ای است. همینطور تشکیل گروه همیاری اجتماعی و حفظ و پایدارسازی آن، ایده پردازی، طراحی و تدوین نیمرخ محلی، حمایت جویی و اجرا و طراحی پروژه های کوچک و مستندسازی و تدوین درس آموخته ها همچون برنامه های ویژه مدارس دارای کانون یاریگران زندگی در قسمت ابتکارات جامعه محور است.
عسکری اظهار داشت: این جشنواره با کمک ستاد مبارزه با موادمخدر، وزارت آموزش و پرورش و کانون یاریگران زندگی برگزار می گردد و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سامانهmy.medu.ir بخش نورینو رجوع کنند.
وی بیان نمود: برنامه قدردانی از برترین های منتخب در سه سطح: ۷۲۸ منطقه، ۳۱ استان و یک کشور از میان افراد برتر بخش های خلاقیت دانش آموزی و ابتکارات مدرسه است و نظارت بر این جشنواره از راه اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در مقابل صدمه های اجتماعی و شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استانهای سراسر کشور و با تائید اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد صورت خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد افزود: جمع آوری آثار در سطح منطقه از ۱۵ دی لغایت ۱۵ بهمن و در قسمت استان از ۱۵ بهمن لغایت ۱۵ اسفند خواهد بود و اختتامیه استانی این جشنواره هم اسفند و فروردین برگزار می گردد و در نهایت، آثار جشنواره از یکم تا پایان اردیبهشت سال آینده به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~