۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر مدیرصندوق بیمه عشایر و روستایی: حضور مردم در انتخابات هم گسترده خواهد بود

به گزارش مدل کودک، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار داشت: ان شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، بیت الله برقراری در حاشیه راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: همه ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می نماییم و مدیون خون مطهر شهدا و مجاهدت های حضرت امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم. آنها رفتند که انقلاب اسلامی بماند؛ آنهایی که برای انقلاب جانفشانی و جان عزیزشان را تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: آنها جان عزیزشان را دادند و برای ادامه دادن راه آنها، باید کارمان را دقیق و با سرعت انجام دهیم و خدمات مان را بیشتر نماییم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلان اینکه یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است تا روستائیان، کشاورزان و عشایر از خدمات این صندوق بهره مند شوند، اظهار داشت: دولت در اینجا از منابع عمومی استفاده و حق بیمه بیمه شدگان را به میزان دو برابر بیمه شدگان پرداخت می کند تا آنها بتوانند خودرا بیمه کنند، برای اینکه برخی توان پرداخت حق بیمه کامل خودرا ندارند و دولت دو برابر آنرا پرداخت می کند که این برگرفته از قانون است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا حضور پرشکوه و حماسی داشته باشند و اظهار داشت: البته همیشه هم همین طور بوده است و امسال هم به فضل الهی همچنان حضور مردم گسترده خواهد بود. خصوصاً روستائیان، کشاورزان و عشایر که ولی نعمتان جامعه انقلاب اسلامی هستند و در همه صحنه های انقلاب پای کار بوده اند.

برقراری اشاره کرد: ان شاءالله حضور مردم در انتخابات پرمعنا خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و انشالله نمایندگانی را انتخاب کنند که نمایندگان هم مردمی باشند و درد مردم را احساس کنند و مصوباتی هم که می گذارند به درد مردم بخورند. ما انتظار داریم توجه مجلس آینده نیز معطوف باشد و قوانینی وضع کنند که به نفع جامعه هدف باشد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~