مدیركل دفتر طرح های ملی جوانان وزارت جوانان خبر داد حضور ۳

مدیركل دفتر طرح های ملی جوانان وزارت جوانان خبر داد حضور ۳

مدیركل دفتر طرح های ملی جوانان وزارت جوانان خبر داد حضور ۳

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت که سال جاری ۳.۵ میلیون رای اولی می توانند در انتخابات شرکت نمایند.
مجتبی تاجیک امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران، درمورد برنامه های این وزارت خانه در حوزه انتخابات و جوانان، بیان نمود: در حوزه انتخابات دخالت مستقیم نداریم، اما سعی کردیم گفت وگوهای انتخاباتی را گرم نماییم و از این که جوانان در این رابطه حرف بزنند استقبال می نماییم.
وی ضمن اشاره به آئین نامه هفته جوان و استفاده از ظرفیت خانه های جوان برای ترویج مشارکت در انتخابات توضیح داد: حدود ۱۰۰ خانه جوان در سرتاسر کشور داریم و در همین راستا از معاونان هم دعوت کرده ایم که در این خانه ها فضای گفتگو را فراهم نمایند. از جوانان می خواهیم در رابطه با معیارهای انتخاب نامزد شایسته صحبت کنند و گفت وگوی چالشی داشته باشند.
تاجیک تصریح کرد: سال جاری ۳.۵ میلیون رای اولی می توانند در انتخابات شرکت نمایند و این آمار مهمی است. تمام تلاش خویش را کرده ایم تا این فضا را باز نماییم و تلاش می نماییم جوانان ما در سرتاسر کشور در این گفت وگوها شرکت نمایند.
مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هرچقدر بتوانیم مشارکت جوانان را در این حوزه افزایش دهیم و آمادگی آنها را برای یک تصمیم درست بیشتر نماییم، نتیجه خویش را در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب نفرات شایسته ایفا کرده ایم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~