دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گزارش مدل كودك توقف رشد مصرف موادمخدر

دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گزارش مدل كودك توقف رشد مصرف موادمخدر

دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گزارش مدل كودك توقف رشد مصرف موادمخدر

مدل کودک: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از توقف رشد مصرف مواد مخدر در کشور آگاهی داد.
همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، امروز (۲ اسفندماه) سردار اسکندر مومنی با حضور در غرفه ایسنا، با اشاره به این که رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است، اظهار داشت: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شده که این دستاورد خوب حاصل تلاش همه دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و مطبوعات است.

ایشان سپس با اشاره به اجرای طرح یاریگران زندگی در امتداد پیش گیری از مصرف موادمخدر اظهارکرد: تمرکز اصلی طرح یاریگران زندگی بر پیشگیری با اولویت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به این که سوداگران مرگ و دشمنان تلاش می کنند مواد مخدر را بی ضرر نشان داده و در بسته بندی های شکیل و زیبا ارائه و توزیع کنند، اظهار داشت: از همین رو ما نیز باید تلاش خودرا مضاعف نماییم. اینها فریبی بیش نیست و انتهای اعتیاد جز بدبختی و تباهی چیزی نیست. بدون تردید اگر خانواده ها واقف شوند، تلاش بیشتری می کنند.

مومنی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان اگر واقف شوند که انتهای این مساله جز تباهی، هدر دادن عمر و حتی مرگ است، بدون تردید به این سمت نمی روند.
او در آخر اشاره کرد: طرح یاریگران زندگی یعنی همه یاریگر هم باشند و آنهایی که گرفتار اعتیاد شدند نجات یابند و آنهایی که در معرض خطر هستند به این سمت نروند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~