در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد برنامه های هفته جوان

در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد برنامه های هفته جوان

در گفت وگو با مدل كودك اعلام شد برنامه های هفته جوان

مدل کودک: به گزارش مدل کودک، مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان برنامه های هفته جوان را شرح داد.
مجتبی تاجیک در گفت و گو با ایسنا، با اعلان اینکه هر ساله مصادف با میلاد حضرت علی اکبر هفته ای را با عنوان هفته جوان نامگذاری می کنند، اظهار داشت: امسال از ۳۰ بهمن ماه تا ۶ اسفندماه به عنوان هفته جوان نامگذاری شده و در همین راستا برنامه های ویژه ای را برای جوانان در این ایام تدارک دیده ایم.

وی افزود: امسال نیز همچون سالهای قبل تلاش شده متناسب با ذائقه جوانان برنامه هایی را برای معاونان جوانان ارسال نماییم که این کارها با کمک تشکل های مردم نهاد به انجام می رسد.

مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که بیش از ۲۰ برنامه برای این هفته در نظر گرفته شده است، اشاره کرد: نخستین برنامه در نظر گرفته شده، گفت وگوهایی درباره ی انتخابات، معیارهای رای دهی، مشارکت رای اولی ها در انتخابات و نقش جوانان در آینده ایران است تا فضای مشارکت اجتماعی و سیاسی گرم شود.

تاجیک اشاره کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان برنامه هایی در عرصه اشتغال پذیری، مهارت آموزی، اعطای تسهیلات، برگزاری برنامه های آموزش های قبل از ازدواج، توسعه مراکز مشاوره و تشکل های مردم نهاد و توانمندسازی تشکل ها برای ایفای نقش در برنامه های سیاسی و اجتماعی دارد. بطور ویژه در هفته جوان تعدادی از این خدمات را به شکل متمرکز عرضه می نماییم، بطور مثال خدمات مربوط به حوزه آموزش های مهارت آموزی، آشنایی با فرصت های شغلی، کارگاه های خلاقیت در عرصه اشتغال و برنامه هایی در عرصه مشاوره قبل از ازدواج یا ازدواج را در این هفته پیگیری می نماییم.

ایفای نقش جوانان از دیگر برنامه هایی است که بطور ویژه امسال در هفته جوان به آن پرداخته شده است که تاجیک در این رابطه اظهار داشت: بطور معمول مرسوم می باشد وقتی هفته ای به نام قشری نام گذاری می شود فقط آن قشر مورد توجه قرار می گیرند و خدمات گیرنده هستند. امسال برنامه هایی را برای بازی های بومی و محلی و گروهی در نظر گرفته ایم.

مدیرکل دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان به جشنواره جوانان برتر ایران زمین نیز اشاره نمود و اظهار داشت: این جشنواره در ۱۰ محور در سراسر کشور برگزار می گردد و از حیث کمی و کیفی، متحول شده است و همین طور تعداد نامزدها و داوران و جوایز چند برابر شده است.

بگفته تاجیک، حالا در سراسر کشور داوران مشغول بررسی آثار نامزدهای جشنواره جوانان برتر ایران زمین هستند که در ۱۰ محور بخش های اشتغال، کارآفرینی، دانش بنیان، موسیقی و شعر و ادب، فعالیت جهادی، قرآن و خادم و دوده و ورزش مشغول داوری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی هفته جوان در سایر استانهای کشور درحال برگزاری جشن هستیم. تنوع و تراکم برنامه ها باعث شده تعدادی از جشن ها تا ۱۷ اسفندماه هم ادامه یابد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~