تخلفات فروشگاه ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ را گزارش دهید

تخلفات فروشگاه ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ را گزارش دهید

تخلفات فروشگاه ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ را گزارش دهید

به گزارش مدل کودک، مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تخلفات برخی فروشگاه ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک اعلام نمود: در صورتیکه مردم تخلف یا گران فروشی را در فروشگاه ها مشاهده نمودند یا فروشگاه ها مردم را مجبور کردند از برند و یا محصول خاصی خریداری کنند، به وزارت صمت یا تعزیرات شکایت کنند.
سیدرضا یحیوی در گفتگو با ایسنا، بیان نمود: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک بمناسبت دهه فجر، از ۱۸ بهمن ماه شروع شده و تا ۱۸ اردیبهشت ماه به مدت سه ماه ادامه دارد.
وی در مورد برخی گزارشات در رابطه با تخلف برخی فروشگاه ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، افزود: در سبد تعریف شده، مبنایی برای خرید کالابرگ الکترونیک در نظر گرفته شده است و هر فردی که بخواهد ۱۱ قلم تعریف شده را خریداری کند با حجم و وزن و کالای مشخص، باید ۵۲۳ هزار تومان را خودش پرداخت کند اما قیمت روز این سبد ۷۴۳ هزار تومان است که مابه التفاوت ۲۰۰ هزار تومانی آنرا دولت بعنوان اعتبار مضاعف پوشش می دهد.
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هرکس با رفتن به فروشگاه ها باید قیمت مبنا را خودش پرداخت کند و بعد از آن اعتبار به او اختصاص می یابد.
یحیوی تصریح کرد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد. مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند. به صورت مثال گفته شده است که در طرح، افراد روغن مایع ۸۱۰ گرمی خرید کنند اما فردی می خواهد روغن کنجد خریداری کند، مابه التفاوت بین روغن معمولی تا روغن کنجد را خود فرد باید پرداخت کند.
وی در مورد تخلفات هم بیان نمود: در صورتیکه مردم تخلف یا گران فروشی را در فروشگاه ها مشاهده نمودند یا فروشگاه ها مردم را مجبور کردند از برند و محصول خاصی خریداری کنند این تخلف است و افراد مبحث را به سامانه ۱۲۴ وزارت صمت یا تعزیرات اطلاع و شکایت کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~